Команда PROCRM отримала запит від агенції велопрокатів та вело екскурсій OrangeFox - підібрати та впровадити CRM та налаштувати автоматизацію надсилання смс, формування рахунків та інше. Особливістю впровадження була інтеграція із самописним сайтом та внутрішньою системою бронювання велосипедів та велотурів, а також дегустаційних ресторанних турів.
Провели консультацію по підбору CRM та разом з власником поставили наступні завдання
Впровадження CRM пройшло успішно та у відповідності всім вимогам бізнесу. Налаштована інтеграція із самописним сайтом, внутрішньою системою бронювання турів та байків, месенджером WhatsApp. Повністю налаштовані воронки, весь потік клієнтів обробляється в 1 вікні, прописані всі необхідні стадії, інструкції тощо.
Налаштована автоматизація та синхронізація воронок продажу та оренди велосипедів, автоматизація воронки ремонту велосипедів, зокрема: автоматичне надсилання нагадувань клієнту про початок туру та ремонту, надсилання стадії ремонту, надсилання повідомлення для отримання відгуку, автоматична генерація рахунків передоплати та післяплати. Спрощено процес заповнення полів.
Підпишіться на щоденну Email-розсилку "23 поради PROCRM для бізнесу" та отримайте: