Головна > Послуги > Передпроєктний аналіз

Передпроєктний аналіз

Потрібно провести всебічний аналіз бізнес-процесів компанії?

Отримайте докладний аналіз бізнес-процесів вашої компанії:

✔️ Чіткий опис бізнес-процесів компанії;✔️ Формування бізнес-вимог до майбутньої системи;✔️ Розрахунок вартості та план-графіка впровадження;

аудит та інжиніринг бізнес-процесів

Це дозволить Вам

1

Графічно візуалізувати та повністю зрозуміти кожен бізнес-процес

2

Виявити та виправити слабкі місця до початку впровадження

3

Зрозуміти, як буде налаштована ваша система, та використовувати це як посібник для CRM-адміністратора

4

Отримати технічне завдання та скоригувати вартість впровадження на основі проведеного аудиту

Переваги для вас

Технологія

✅ Разом з PROCRMАвторська технологія компанії

❌ По ринкуВідсутня

Глибина занурення

✅ Разом з PROCRMПовноцінна

По ринкуПоверхнева

Підхід

✅ Разом з PROCRMДавайте проживемо Ваш процес разом

По ринкуРозкажіть що ви хочете

Опис архітектури процесів

✅ Разом з PROCRMПовноцінна схема

По ринкуВідсутній

Опис бізнес процесів

✅ Разом з PROCRMBPMN-схема з дотриманням усіх міжнародних стандартів

По ринкуТекстовий опис, табличка або блок-схема “на колінках”

Опис технічного завдання

✅ Разом з PROCRMПовноцінне ТЗ

По ринкуНе завжди є

Як все проходить?

1. Погодження графіку зустрічей

Обговоримо і затвердимо з Вами графік зустрічей, який буде зручний в першу чергу для Вас.

2. Опис BMPN-схем процесів

На основі зібраної інформації буде проведено аудит, та, в залежності від стану процесів компанії, проводиться: інжиніринг, реінжиніринг або оптимізація бізнес-процесів.

340 - More (Solid)Created with Sketch.

3. Розробка технічного завдання

Після проведення аудиту та аналізу бізнес-процесів буде розроблено технічне завдання, яке буде включати в себе всі необхідні деталі для налаштування системи.

4. Затвердження

Ви особисто затвердите розроблені схеми процесів, технічне завдання та логіку полів і довідників майбутньої системи. 

Аудит бізнес-процесів у BPMN

В результаті ви отрмаєте

    Imported LayersCreated with Sketch.
    Опис бізнес-процесівДетальна графічно оформлена архітектура бізнес-процесів Вашої компанії у формі професійних BPMN-схем. Ви та ваша команда чітко зрозумієте процес в цілому і свою роль в ньому.
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Фіксація бізнес-вимог: Всі ваші бізнес-вимоги будуть чітко зафіксовані в документі та розбиті на етапи впровадження, що дозволить вам розуміти, які вимоги реалізувати на кожному етапі.
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Опис ТЗ на базове налаштування: Детальна excel-модель полів і довідників CRM, щоб при необхідності, легко перенести налаштування в іншу систему, а також технічне завдання, в якому описані:◽️Логіка налаштування CRM;◽️Логіка базової автоматизації CRM (роботи та тригери);◽️Логіка інших налаштувань CRM.

Залишіть заявку на консультацію

Отримайте експертну консультацію - заповніть форму і ми швидко з Вами зв'яжемося.

І лише у випадку, якщо Ви на 100%:

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Зрозумієте що Вас почули і зрозуміли;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Будете певні, що всі Ваші умови дотримані, а завдання - будуть вирішені;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Відчуєте що ми підходимо Вам як надійний інтегратор;

Ми з радістю перетворимо Ваші побажання - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.

З цією послугою замовляють

Поширені запитання (FAQ)

  • ❔Чи можу я обійтися без опису процесів

    Звісно, Ви можете пропустити цей етап і піти по принципу експрес-впровадження, але в такому разі ви потратите більше часу на доробки, якщо щось на старті буде не враховано.Якщо у Вас складні задачі - аудит просто необхідний, тому що він зекономить значно більше часу і грошей, ніж доробки функціоналу, який був не продуманий на старті.

  • ❔Навіщо мені потрібна проєктна документація

    Опис проектної документації знімає з вашої компанії дві проблеми:◽️Ви чітко розумієте Як налаштована CRM-система;◽️Ви можете використовувати цю документацію як посібник по налаштуванню для існуючого адміністратора.💡 Уявіть ситуацію коли з якихось причин Ваш адміністратор звільняється. Як передати досвід адміністратора наступнику без втрати якості? Саме тому, коли у вас буде такий документ на руках, і Ви зобов'яжеmе нинішнього адміністратора його актуалізувати, у випадку зміни адміністраторів, все що потрібно буде зробити новому адміністратору - лише ознайомитися з його змістом і швидко перейняти керування системою на себе, і Ваша компанія не постраждає.