Графічно візуалізувати та повністю зрозуміти кожен бізнес-процес
2
Виявити та виправити слабкі місця до початку впровадження
3
Зрозуміти, як буде налаштована ваша система, та використовувати це як посібник для CRM-адміністратора
4
Отримати технічне завдання та скоригувати вартість впровадження на основі проведеного аудиту
Переваги для вас
Технологія
✅ Разом з PROCRMАвторська технологія компанії
❌ По ринкуВідсутня
Глибина занурення
✅ Разом з PROCRMПовноцінна
❌ По ринкуПоверхнева
Підхід
✅ Разом з PROCRMДавайте проживемо Ваш процес разом
❌По ринкуРозкажіть що ви хочете
Опис архітектури процесів
✅ Разом з PROCRMПовноцінна схема
❌По ринкуВідсутній
Опис бізнес процесів
✅ Разом з PROCRMBPMN-схема з дотриманням усіх міжнародних стандартів
❌По ринкуТекстовий опис, табличка або блок-схема “на колінках”
Опис технічного завдання
✅ Разом з PROCRMПовноцінне ТЗ
❌По ринкуНе завжди є
Як все проходить?
1. Погодження графіку зустрічей
Обговоримо і затвердимо з Вами графік зустрічей, який буде зручний в першу чергу для Вас.
2. Опис BMPN-схем процесів
На основі зібраної інформації буде проведено аудит, та, в залежності від стану процесів компанії, проводиться: інжиніринг, реінжиніринг або оптимізація бізнес-процесів.
3. Розробка технічного завдання
Після проведення аудиту та аналізу бізнес-процесів буде розроблено технічне завдання, яке буде включати в себе всі необхідні деталі для налаштування системи.
4. Затвердження
Ви особисто затвердите розроблені схеми процесів, технічне завдання та логіку полів і довідників майбутньої системи.
В результаті ви отрмаєте
Опис бізнес-процесів: Детальна графічно оформлена архітектура бізнес-процесів Вашої компанії у формі професійних BPMN-схем. Ви та ваша команда чітко зрозумієте процес в цілому і свою роль в ньому.
Фіксація бізнес-вимог:Всі ваші бізнес-вимоги будуть чітко зафіксовані в документі та розбиті на етапи впровадження, що дозволить вам розуміти, які вимоги реалізувати на кожному етапі.
Опис ТЗ на базове налаштування:Детальна excel-модель полів і довідників CRM, щоб при необхідності, легко перенести налаштування в іншу систему, а також технічне завдання, в якому описані:◽️Логіка налаштування CRM;◽️Логіка базової автоматизації CRM (роботи та тригери);◽️Логіка інших налаштувань CRM.
Залишіть заявку на консультацію
Отримайте експертну консультацію - заповніть форму і ми швидко з Вами зв'яжемося.
І лише у випадку, якщо Ви на 100%:
Зрозумієте що Вас почули і зрозуміли;
Будете певні, що всі Ваші умови дотримані, а завдання - будуть вирішені;
Відчуєте що ми підходимо Вам як надійний інтегратор;
Ми з радістю перетворимо Ваші побажання - в реалізовані рішення.
Звісно, Ви можете пропустити цей етап і піти по принципу експрес-впровадження, але в такому разі ви потратите більше часу на доробки, якщо щось на старті буде не враховано.Якщо у Вас складні задачі - аудит просто необхідний, тому що він зекономить значно більше часу і грошей, ніж доробки функціоналу, який був не продуманий на старті.
❔Навіщо мені потрібна проєктна документація
Опис проектної документації знімає з вашої компанії дві проблеми:◽️Ви чітко розумієте Як налаштована CRM-система;◽️Ви можете використовувати цю документацію як посібник по налаштуванню для існуючого адміністратора.💡 Уявіть ситуацію коли з якихось причин Ваш адміністратор звільняється. Як передати досвід адміністратора наступнику без втрати якості? Саме тому, коли у вас буде такий документ на руках, і Ви зобов'яжеmе нинішнього адміністратора його актуалізувати, у випадку зміни адміністраторів, все що потрібно буде зробити новому адміністратору - лише ознайомитися з його змістом і швидко перейняти керування системою на себе, і Ваша компанія не постраждає.