+380 (63) 644-24-54

Головна > Всі кейси > CRM для бізнес-спільноти

CRM для бізнес-спільноти

#CRMдляінфобізнесу #B2B #Дослідженнябізнеспроцесів #Автоматизація

Як об'єднати комунікації, продажі та організацію івентів в 1 системі

Власник бізнес спільноти BOARD Warsaw - Максим Богданов звернувся з потребою підбору та комплексного впровадження CRM для бізнес-спільноти, яка здатна:● об'єднати всі канали комунікацій в 1 системі;● максимально автоматизувати процеси обробки лідів, продажу участі у спільноті;● автоматизувати контроль регулярних оплат та організації регулярних та платних івентів.

CRM система для бізнес спільноти

Як об'єднати комунікації, продажі та організацію івентів в 1 системі

Власник бізнес спільноти BOARD Warsaw - Максим Богданов звернувся з потребою підбору та комплексного впровадження CRM для бізнес-спільноти, яка здатна:● об'єднати всі канали комунікацій в 1 системі;● максимально автоматизувати процеси обробки лідів, продажу участі у спільноті;● автоматизувати контроль регулярних оплат та організації регулярних та платних івентів.

Основні задачі

Розібравшись детально у запиті на експрес-консультації, бізнес-аналітик та замовник зафіксували основний перелік завдань

1

Описати та оптимізувати процеси продажу та організації івентів

● Описати та створити архітектуру процесів● Візуалізувати та змоделювати процеси у BPMN-схемах● Виявити та прибрати слабкі місця до початку впровадження CRM

2

Підібрати оптимальне CRM-рішення

Підібрати оптимальну CRM-систему на основі описаних бізнес-процесів та зібраних вимог

3

Впровадити CRM та автоматизувати воронки

● Впровадити автоматизовану воронку лідів● Впровадити автоматизовану воронку продажу участі у спільноті

4

Автоматизувати процес організації івентів

Продумати та впровадити ІТ-рішення, яке дозволить ефективно планувати та контролювати процес організації івентів спільноти

5

Впровадити єдиний контакт центр

Підключити телефонію, пошту, месенджери та соцмережі. Об’єднати всі канали комунікацій в 1 системі

6

Налаштувати CRM-аналітику

Впровадити базові звіти, які дозволяють здійснювати оперативний контроль роботи менеджерів

Основні задачі

Розібравшись детально у запиті на експрес-консультації, бізнес-аналітик та замовник зафіксували основний перелік завдань

1

Описати та оптимізувати процеси продажу та організації івентів

● Описати та створити архітектуру процесів● Візуалізувати та змоделювати процеси у BPMN-схемах● Виявити та прибрати слабкі місця до початку впровадження CRM

2

Підібрати оптимальне CRM-рішення

Підібрати оптимальну CRM-систему на основі описаних бізнес-процесів та зібраних вимог

3

Впровадити CRM та автоматизувати воронки

● Впровадити автоматизовану воронку лідів
● Впровадити автоматизовану воронку продажу участі у спільноті

4

Автоматизувати процес організації івентів

Продумати та впровадити ІТ-рішення, яке дозволить ефективно планувати та контролювати процес організації івентів спільноти

5

Впровадити єдиний контакт центр

Підключити телефонію, пошту, месенджери та соцмережі. Об’єднати всі канали комунікацій в 1 системі

6

Налаштувати CRM-аналітику

Впровадити базові звіти, які дозволяють здійснювати оперативний контроль роботи менеджерів

Рішення

Впроваджено наступні ІТ-рішення:1. CRM для продажів — налаштовані автоматизовані воронки лідів, продажу участі у спільноті та квитків на платні події з контролем регулярних оплат;2. Контакт центр — всі комунікації об'єднані в 1 систему: Viber, Telegram, Facebook, Instagram, Email;3. Система організації івентів — автоматизовані процеси планування, організації та взаємодії з підрядниками та артистами;4. База знань — у якій описані політики, інструкції регламенти по роботі в CRM та системі організації івентів;5. CRM-аналітика — звіти з конверсії продажів, аналізу дзвінків, ефективності роботи менеджерів та інші ;6. Онлайн офіс — єдине ІТ-середовище для ефективної комунікації в середині команди

Впровадження CRM для спільноти підприємців

Рішення

Впроваджено наступні ІТ-рішення:1. CRM для продажів — налаштовані автоматизовані воронки лідів, продажу участі у спільноті та квитків на платні події з контролем регулярних оплат;2. Контакт центр — всі комунікації об'єднані в 1 систему: Viber, Telegram, Facebook, Instagram, Email;3. Система організації івентів — автоматизовані процеси планування, організації та взаємодії з підрядниками та артистами;4. База знань — у якій описані політики, інструкції регламенти по роботі в CRM та системі організації івентів;5. CRM-аналітика — звіти з конверсії продажів, аналізу дзвінків, ефективності роботи менеджерів та інші ;6. Онлайн офіс — єдине ІТ-середовище для ефективної комунікації в середині команди

Впровадження CRM для спільноти підприємців

Роман, сервіс команди PROCRM з кожним днем стає все більш клієнтоорієнтований. Це не можливо не помітити. Дякую вам за співпрацю вже 3 рік!

Максим БогдановВласник, CEO компанії BOARD Warsaw

В результаті клієнт отримав

1

Всі комунікації на 1 вікні

Контакт-центр об'єднав всі чати, соцмережі, E-mail та дзвінки в 1 систему. Спілкування з клієнтом ведеться всередині CRM-системи

2

CRM для менеджерів

Система, яка створена для людей, а не навпаки. Всі процеси продажу максимально автоматизовані. Менеджери працюють максимально ефективно

3

Автоматизований процес організації подій

Всі процеси організації івентів максимально автоматизовані та дозволяють якісно планувати, проводити та обліковувати івенти

4

Якісний аналіз роботи відділу продажів

Звіти та дашборди для аналізу роботи менеджерів дозволили керівникам збільшити ефективність продажів на 35%

5

Знання, які не втрачаються

Централізована база знань, яка не дасть загубитися інформації та навчає співробітників через AI-помічника

6

Єдиний робочий простір для всіх працівників

Увесь колектив об'єднався завдяки централізованій системі керування зверненнями, завданнями та проєктами компанії

В результаті клієнт отримав

1

Всі комунікації на 1 вікні

Контакт-центр об'єднав всі чати, соцмережі, E-mail та дзвінки в 1 систему. Спілкування з клієнтом ведеться всередині CRM-системи

2

CRM для менеджерів

Система, яка створена для людей, а не навпаки. Всі процеси продажу максимально автоматизовані. Менеджери працюють максимально ефективно

3

Автоматизований процес організації подій

Всі процеси організації івентів максимально автоматизовані та дозволяють якісно планувати, проводити та обліковувати івенти

4

Якісний аналіз роботи відділу продажів

Звіти та дашборди для аналізу роботи менеджерів дозволили керівникам збільшити ефективність продажів на 35%

5

Знання, які не втрачаються

Централізована база знань, яка не дасть загубитися інформації та навчає співробітників через AI-помічника

6

Єдиний робочий простір для всіх працівників

Увесь колектив об'єднався завдяки централізованій системі керування зверненнями, завданнями та проєктами компанії

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію бізнес-аналітика PROCRM.

І якщо ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі ваші умови будуть дотримані, а завдання — вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо ваші бізнес-задачі в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.

Концентрат користі для бізнесу щодня!

Підпишіться на щоденну Email-розсилку "23 поради PROCRM для бізнесу" та отримайте:

    Бізнес-пораду для розвитку щодня протягом 23 днів

    Досвід ТОП спеціалістів PROCRM у сферах бізнес-аналітики, маркетингу, продажів т.і.

    Щоденний ріст та розвиток бізнесу — БЕЗКОШТОВНО