Власник бізнес спільноти BOARD Warsaw - Максим Богданов звернувся з потребою підбору та комплексного впровадження CRM для бізнес-спільноти, яка здатна:● об'єднати всі канали комунікацій в 1 системі;● максимально автоматизувати процеси обробки лідів, продажу участі у спільноті;● автоматизувати контроль регулярних оплат та організації регулярних та платних івентів.
Розібравшись детально у запиті на експрес-консультації, бізнес-аналітик та замовник зафіксували основний перелік завдань
Впроваджено наступні ІТ-рішення:1. CRM для продажів — налаштовані автоматизовані воронки лідів, продажу участі у спільноті та квитків на платні події з контролем регулярних оплат;2. Контакт центр — всі комунікації об'єднані в 1 систему: Viber, Telegram, Facebook, Instagram, Email;3. Система організації івентів — автоматизовані процеси планування, організації та взаємодії з підрядниками та артистами;4. База знань — у якій описані політики, інструкції регламенти по роботі в CRM та системі організації івентів;5. CRM-аналітика — звіти з конверсії продажів, аналізу дзвінків, ефективності роботи менеджерів та інші ;6. Онлайн офіс — єдине ІТ-середовище для ефективної комунікації в середині команди
Підпишіться на щоденну Email-розсилку "23 поради PROCRM для бізнесу" та отримайте: