Головна > Послуги > Систематизація продажу

Систематизація продажу

Перетворіть продажі в чітку та надійну систему

Унікальна авторська методика, яка допоможе вам підвищити дохід, контролювати всі процеси продажу та швидко адаптувати нових працівників.

техніка ефективних продажів
wallet, money, cash, purse, payment, buy, purchase

Перетворіть продажі в чітку та надійну систему

Унікальна авторська методика, яка допоможе вам підвищити дохід, контролювати всі процеси продажу та швидко адаптувати нових працівників.

техніка ефективних продажів

Це дозволить Вам

1

Чітко розуміти

Реальний стан і перспективи Вашого відділу продажів.

2

Сформувати стратегію росту

Для збільшення доходів від продажів на 20%-30% щомісяця.

3

Позбутись рутини

Завдяки системним інструментам для відстеження росту продажів.

4

Стати лідером

У Вашій галузі завдяки унікальній німецькій методиці продажів.

Як все проходить?

Етап 1: Аудит системи продажів

● Оцінка поточного стану відділу продажів
● Ідентифікація точок росту
● Розробка стратегічного плану дій.

Етап 2: Створення стратегії

● Розробка персоналізованої стратегії продажів● Створення та опис Книги продажу● Все, що потребує відділ продажу, зібрано в одному місці: продукцію, стратегію, інструкції та інше.

340 - More (Solid)Created with Sketch.

Етап 3: Автоматизація та контроль

● Впровадження CRM● Налаштування системи мотивації та контролю персоналу ● Розробка KPI та дашбордів● Інструменти для планування продажів та свого розвитку.

Етап 4: Найм та адаптація

● Оптимізація HR-процесів - процес найму стане ефективним та прозорим● Покращення взаємодії HR з кандидатами та командою● ІТ-рішення для якісної та швидкої адаптації новачків.

створення відділу продажів під ключ

В результаті у вас є

    Imported LayersCreated with Sketch.
    Чітке баченняНа якому рівні ваш відділ продажу, і що йому потрібно для росту.
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Підвищена прибутковість: Стратегія, завдяки якій ви зможете збільшити дохід від продажів.
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Мінімум рутини, максимум результатуЗвільніться від повсякденних клопотів і отримайте інструменти для відстеження ключових показників ефективності та точок росту.
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Перевага на ринкуМіцна позиція на ринку завдяки оптимізації процесів продаж.
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Швидка адаптаціяПрацююча екосистема, в якій кожен новий працівник відчуває себе частиною команди.
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Найкращі в своєму класіHR-процеси та система мотивації, які привертають найкращих кандидатів для вашого бізнесу.

Залиште заявку на систематизацію продажу

Почніть з безкоштовної консультації, на якій Ви отримаєте відповіді на всі питання.

І лише у випадку, якщо Ви на 100%:

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Зрозумієте що вас почули і зрозуміли;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Будете певні, що всі Ваші умови дотримані, а завдання - будуть вирішені;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Відчуєте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми з радістю перетворимо ваші побажання - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.

З цією послугою замовляють

Поширені питання (FAQ)

  • ❔Що таке KPI

    KPI (англ. Key Performance Indicators, KPI, укр. Ключові Показники Ефективності) — показники ефективності, які допомагають компанії досягати поставлених стратегічних і тактичних (операційних) цілей. Використання ключових показників ефективності дає підприємству можливість:● оцінити свій поточний стан● допомогти в оцінці успішності реалізації обраної стратегії● виробляти контроль ділової активності співробітників, підрозділів і компанії в цілому.Для терміну «key performance indicators (KPI)» часто використовується український переклад «ключові показники ефективності» (КПЕ), однак правильним перекладом вважається варіант «ключові показники результатів діяльності».

  • ❔Що таке Книга продажів

    Книга продажів – це ефективний інструмент, який базується на перевіреній німецькій методології продажів. Її головне призначення – спростити процес навчання та адаптації менеджерів з продажу до вашої унікальної системи. Вона дозволяє зібрати всю необхідну інформацію та базу знань в одному місці, забезпечуючи менеджерам доступ до практик та методик. Головна цінність Книги продажів полягає в значному зниженні часу, який керівники витрачають на тренінги та навчання персоналу.

  • ❔Ви пишете скрипти продажів

    Основна ціль - реалізувати системний відділ продажу, а не перетворити Ваших менеджерів на роботів.В результаті ви отримаєте не скрипти, а гнучкі сценарії продажів, які допоможуть менеджеру адаптуватися до різних ситуацій під час комунікації з клієнтом, що дозволить йому запропонувати рішення, яке закриє вимогу клієнта.

  • ❔Чи можете ви впровадити все за мене

    Виходячи з практики подібних впроваджень, одразу хочемо попередити Вас:
    ⚠️ Систематизація продажу - це результат якісної співпраці 2-х сторін у Win-Win форматі.
    Якісний результат можливий лише у випадку, коли є:- якісна робота зі сторони команди PROCRM- якісна залученість Вашої команди в процес- готовність Вашої команди якісно виконувати всі рекомендації та настанови

  • ❔Чим систематизація краща за автоматизацію відділу продажу

    Тим що це комплексний підхід, який забезпечує:● створення правильної методологічної бази● якісне впровадження CRM● створення необхідних ІТ-інструментів контролюякі будуть працювати на Вас при будь-яких ротаціях вашого відділу продажу.