+380 (63) 644-24-54

Головна > Послуги > Систематизація продажу

Систематизація продажу

Один партнер — усі рішення: відділ продажу, який приносить більше

Перетворіть продажі в чітку та надійну систему

Унікальна авторська методика, яка допоможе вам підвищити дохід, контролювати всі процеси продажу та швидко адаптувати нових працівників.

Систематизація процесів продажу

Перетворіть продажі в чітку та надійну систему

Унікальна авторська методика, яка допоможе вам підвищити дохід, контролювати всі процеси продажу та швидко адаптувати нових працівників.

Систематизація процесів продажу

Це дозволить Вам

1

Чітко розуміти

Реальний стан і перспективи Вашого відділу продажів.

2

Сформувати стратегію росту

Для збільшення доходів від продажів на 20%-30% щомісяця.

3

Позбутись рутини

Завдяки системним інструментам для відстеження росту продажів.

4

Стати лідером

У Вашій галузі завдяки унікальній німецькій методиці продажів.

Бонус від PROCRM ACADEMY!

Замовте консультацію та отримайте цінний збірник порад від PROCRM за 239€ 0€, щоб дізнатися, як збільшити продажі та прискорити розвиток Вашого бізнесу.

Збірник порад для бізнесу від PROCRM
Збірник порад для бізнесу від PROCRM

Бонус від PROCRM ACADEMY!

Замовте консультацію та отримайте цінний збірник порад від PROCRM за 239€ 0€, щоб дізнатися, як збільшити продажі та прискорити розвиток вашого бізнесу.

Як все проходить?

Етап 1: Аудит системи продажів

● Оцінка поточного стану відділу продажів
● Ідентифікація точок росту
● Розробка стратегічного плану дій.

Етап 2: Створення стратегії

● Розробка персоналізованої стратегії продажів● Створення та опис Книги продажу● Все, що потребує відділ продажу, зібрано в одному місці: продукцію, стратегію, інструкції та інше.

340 - More (Solid)Created with Sketch.

Етап 3: Автоматизація та контроль

● Впровадження CRM● Налаштування системи мотивації та контролю персоналу ● Розробка KPI та дашбордів● Інструменти для планування продажів та свого розвитку.

Етап 4: Найм та адаптація

● Оптимізація HR-процесів - процес найму стане ефективним та прозорим● Покращення взаємодії HR з кандидатами та командою● ІТ-рішення для якісної та швидкої адаптації новачків.

створення відділу продажів під ключ

В результаті у вас є

    Чітке баченняНа якому рівні ваш відділ продажу, і що йому потрібно для росту.
    Підвищена прибутковість: Стратегія, завдяки якій ви зможете збільшити дохід від продажів.
    Мінімум рутини, максимум результатуЗвільніться від повсякденних клопотів і отримайте інструменти для відстеження ключових показників ефективності та точок росту.
    Перевага на ринкуМіцна позиція на ринку завдяки оптимізації процесів продаж.
    Швидка адаптаціяПрацююча екосистема, в якій кожен новий працівник відчуває себе частиною команди.
    Найкращі в своєму класіHR-процеси та система мотивації, які привертають найкращих кандидатів для вашого бізнесу.

Замовте консультацію по систематизації продажу

Почніть з безкоштовної консультації, на якій Ви отримаєте відповіді на всі питання.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.

З цією послугою замовляють

Поширені питання (FAQ)

  • ❔Що таке KPI

    KPI (англ. Key Performance Indicators, KPI, укр. Ключові Показники Ефективності) — показники ефективності, які допомагають компанії досягати поставлених стратегічних і тактичних (операційних) цілей. Використання ключових показників ефективності дає підприємству можливість:● оцінити свій поточний стан● допомогти в оцінці успішності реалізації обраної стратегії● виробляти контроль ділової активності співробітників, підрозділів і компанії в цілому.Для терміну «key performance indicators (KPI)» часто використовується український переклад «ключові показники ефективності» (КПЕ), однак правильним перекладом вважається варіант «ключові показники результатів діяльності».

  • ❔Що таке Книга продажів

    Книга продажів – це ефективний інструмент, який базується на перевіреній німецькій методології продажів. Її головне призначення – спростити процес навчання та адаптації менеджерів з продажу до вашої унікальної системи. Вона дозволяє зібрати всю необхідну інформацію та базу знань в одному місці, забезпечуючи менеджерам доступ до практик та методик. Головна цінність Книги продажів полягає в значному зниженні часу, який керівники витрачають на тренінги та навчання персоналу.

  • ❔Ви пишете скрипти продажів

    Основна ціль - реалізувати системний відділ продажу, а не перетворити Ваших менеджерів на роботів.В результаті ви отримаєте не скрипти, а гнучкі сценарії продажів, які допоможуть менеджеру адаптуватися до різних ситуацій під час комунікації з клієнтом, що дозволить йому запропонувати рішення, яке закриє вимогу клієнта.

  • ❔Чи можете ви впровадити все за мене

    Виходячи з практики подібних впроваджень, одразу хочемо попередити Вас:
    ⚠️ Систематизація продажу - це результат якісної співпраці 2-х сторін у Win-Win форматі.
    Якісний результат можливий лише у випадку, коли є:- якісна робота зі сторони команди PROCRM- якісна залученість Вашої команди в процес- готовність Вашої команди якісно виконувати всі рекомендації та настанови

  • ❔Чим систематизація краща за автоматизацію відділу продажу

    Тим що це комплексний підхід, який забезпечує:● створення правильної методологічної бази● якісне впровадження CRM● створення необхідних ІТ-інструментів контролюякі будуть працювати на Вас при будь-яких ротаціях вашого відділу продажу.