Дякуємо!
Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉
Один партнер — усі рішення: CRM під ваші бізнес-процеси, а не навпаки
Давно доведено: лише якісні взаємовідносини з клієнтами гарантовано підвищують лояльність та збільшують продажі.
CRM-система - Ваш квиток до ефективного контролю клієнтської бази, стимулювання рекомендацій, збільшення повторних продажів та зручного управління персоналом.
◽️Інтуїтивно зрозумілий та зручний для менеджерів інтерфейс карток контакту та компанії
◽️Ефективні стадії воронок
◽️Вбудовані інструкції
◽️Нагадування, автоматичні завдання, надсилання листів, СМС та інше
◽️Інтеграція з телефонією, сайтом, соц. мережами, месенджерами, поштою та іншими сервісами
◽️Регламентні інструкції для правильної роботи◽️Навчальні відео для самонавчання менеджерів
Чому бізнес обирає PROCRM?
Авторська технологія впровадження
За 7+ років досвіду компанія виробила авторську технологію, яка базується на реєстрі вимог, інкрементальному підході та календарному графіку робіт.
Фокус на бізнес-задачах
Мета будь-якого впровадження — вирішення конкретних бізнес-задач та вимог, а софт — це лише ІТ-інструменти на цьому шляху. Отримайте рішення, а не просто софт!
Win-Win співпраця
Впровадження може бути успішним лише тоді коли всі учасники проєкту хочуть досягти результату. Без готовності працювати разом — будь-яке впровадження приречено на провал.
Чому бізнес обирає PROCRM?
Для максимально якісного ефекту, налаштування варто проводити на основі Передпроєктного аналізу
● Налаштовуємо воронки на основі погодженого ТЗ;● Узгоджуємо з Вами дату та час демо-навчання.
● Демонстрація роботи з воронкою;● Ввідне навчання менеджерів;● Передача воронки на тестування.
● Ви - тестуєте демо воронку та надаєте зворотний зв'язок;● Зустрічаємось, обговорюємо та вносимо корективи.
● Презентація фінальної воронки (версія 1.0);● Ввідне навчання менеджерів (фінальний результат);● Передача воронки в роботу.
Максимально швидкий запуск базового сценарію
Оцінка робіт
Технічне завдання
Аудит процесів
Налаштування
Контакт центр
Термін запуску
Результат на виході
Вірогідність правок
Оцінка робіт
Оцінка робіт
Технічне завдання
Технічне завдання
Аудит процесів
Аудит процесів
Налаштування
Налаштування
Контакт центр
Контакт центр
Термін запуску
Термін запуску
Результат на виході
Результат на виході
Вірогідність правок
Вірогідність правок
Фіксована вартість та об'єм
Лише поля та статуси
—
1 Воронка ліда
1 Воронка угоди
Телефонія (до 2 шт)
Пошта (до 2 шт)
Месенджери (до 2 шт)
Від 15 робочих днів
Реалізуємо базовий сценарій
Висока
Оцінка робіт
Фіксована вартість та об'єм
Технічне завдання
Лише поля та статуси
Аудит процесів
—
Налаштування
1 Воронка ліда
1 Воронка угоди
Контакт центр
Телефонія (до 2 шт)
Пошта (до 2 шт)
Месенджери (до 2 шт)
Термін запуску
Від 15 робочих днів
Результат на виході
Реалізуємо базовий сценарій
Вірогідність правок
Висока
Налаштовується демо воронка і доводиться до ідеалу в процесі роботи
Оцінка робіт
Технічне завдання
Аудит процесів
Налаштування
Контакт центр
Термін запуску
Результат на виході
Вірогідність правок
Оцінка робіт
Оцінка робіт
Технічне завдання
Технічне завдання
Аудит процесів
Аудит процесів
Налаштування
Налаштування
Контакт центр
Контакт центр
Термін запуску
Термін запуску
Результат на виході
Результат на виході
Вірогідність правок
Вірогідність правок
Приблизно, від/до
Базове ТЗ: поля та статуси
—
1 Воронка ліда
Необхідні воронки угод
Відповідно до потреб
та домовленостей
Від 20 робочих днів
Реалізуємо в процесі, разом з вами
Середня
Оцінка робіт
Приблизно, від/до
Технічне завдання
Базове ТЗ: поля та статуси
Аудит процесів
—
Налаштування
1 Воронка ліда
Необхідні воронки угод
Контакт центр
Відповідно до потреб
та домовленостей
Термін запуску
Від 20 робочих днів
Результат на виході
Реалізуємо в процесі, разом з вами
Вірогідність правок
Середня
Проводиться передпроєктний аналіз, на основі якого відбуваються подальші налаштування
Оцінка робіт
Технічне завдання
Аудит процесів
Налаштування
Контакт центр
Термін запуску
Результат на виході
Вірогідність правок
Оцінка робіт
Оцінка робіт
Технічне завдання
Технічне завдання
Аудит процесів
Аудит процесів
Налаштування
Налаштування
Контакт центр
Контакт центр
Термін запуску
Термін запуску
Результат на виході
Результат на виході
Вірогідність правок
Вірогідність правок
Оцінка робіт
Є чітке розуміння кількості та вартості впровадження
Технічне завдання
Повноцінне ТЗ (частина аудиту)
Аудит процесів
Окрема послугавідкрити
Налаштування
Проводиться за результатами аудиту
Контакт центр
Повноцінне ТЗ (частина аудиту)
Термін запуску
Від 30 робочих днів
Результат на виході
Максимальна якість досягається завдяки комплексному підходу
Вірогідність правок
Мінімальна
Налаштовану та запущену в роботу CRM, яка містить:
Почніть з безкоштовної консультації, на якій Ви отримаєте відповіді на всі питання.
І якщо Ви на 100%:
Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.
Почніть з безкоштовної консультації, на якій Ви отримаєте відповіді на всі питання.
І якщо Ви на 100%:
Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.
Поширені запитання (FAQ)