Головна > Послуги > Впровадження CRM під ключ

Впровадження CRM під ключ

| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |

Втрачаєте контроль над продажами?

Давно доведено: лише якісні взаємовідносини з клієнтами гарантовано підвищують лояльність та збільшують продажі.

CRM-система - Ваш квиток до ефективного контролю клієнтської бази, стимулювання рекомендацій, збільшення повторних продажів та зручного управління персоналом.

Illustration

Отримайте прорахунок вартості та підбір CRM на онлайн-консультації

Втрачаєте контроль над продажами?

Давно доведено: лише якісні взаємовідносини з клієнтами гарантовано підвищують лояльність та збільшують продажі.

CRM-система - Ваш квиток до ефективного контролю клієнтської бази, стимулювання рекомендацій, збільшення повторних продажів та зручного управління персоналом.

Отримайте прорахунок вартості та підбір CRM на онлайн-консультації

Коли Вам потрібна CRM?

  • Продажі відбуваються хаотично та потребують контролю;

  • Менеджери втрачають клієнтів через погане планування та забудькуватість;

  • Відсутня централізована система комунікацій;

  • Ви не контролюєте дії менеджерів;

  • Менеджери не вносять контакти клієнтів і забирають їх з собою;

  • Процеси продажу не оцифровані, відсутня ефективна аналітика;

Коли Вам потрібна CRM?

  • Продажі відбуваються хаотично та потребують контролю;

  • Менеджери втрачають клієнтів через погане планування та забудькуватість;

  • Відсутня централізована система комунікацій;

  • Ви не контролюєте дії менеджерів;

  • Менеджери не вносять контакти клієнтів і забирають їх з собою;

  • Процеси продажу не оцифровані, відсутня ефективна аналітика;

Що входить у впровадження CRM системи?

Illustration

Налаштування CRM

◽️Інтуїтивно зрозумілий та зручний для менеджерів інтерфейс карток контакту та компанії

Illustration

Воронки продажу

◽️Ефективні стадії воронок
◽️Вбудовані інструкції

Illustration

Автоматизація

◽️Нагадування, автоматичні завдання, надсилання листів, СМС та інше

Illustration

Комунікації

◽️Інтеграція з телефонією, сайтом, соц. мережами, месенджерами, поштою та іншими сервісами

Illustration

Створення бази знань

◽️Регламентні інструкції для правильної роботи◽️Навчальні відео для самонавчання менеджерів

Переваги для Вас

Технологія

✅ Разом з PROCRMАвторська технологія компанії

❌ По ринкуВідсутня

Глибина занурення

✅ Разом з PROCRMПовноцінна

По ринкуПоверхнева

Підхід

✅ Разом з PROCRMДавайте проживемо Ваш процес разом

По ринкуРозкажіть що ви хочете

Налаштування

✅ Разом з PROCRMВідповідно до ТЗ з урахуванням тенденцій розвитку системи

По ринкуПоверхневе

Регламенти та інструкції

✅ Разом з PROCRMПрофесійно упакована база знань або навчальні відео

По ринкуВідсутнє або файл з загальними моментами

Як все проходить?

Для максимально якісного ефекту, налаштування варто проводити на основі Передпроєктного аналізу

Крок 1: Налаштування

● Налаштовуємо воронки на основі погодженого ТЗ;● Узгоджуємо з Вами дату та час демо-навчання.

Крок 2. Демонстрація

● Демонстрація роботи з воронкою;● Ввідне навчання менеджерів;● Передача воронки на тестування.

340 - More (Solid)Created with Sketch.

Крок 3. Тестування

● Ви - тестуєте демо воронку та надаєте зворотний зв'язок;● Зустрічаємось, обговорюємо та вносимо корективи.

Крок 4. Запуск

● Презентація фінальної воронки (версія 1.0);● Ввідне навчання менеджерів (фінальний результат);● Передача воронки в роботу.

Як все проходить?

Для максимально якісного ефекту, налаштування варто проводити на основі Передпроєктного аналізу

Крок 1: Налаштування

● Налаштовуємо воронки на основі погодженого ТЗ;● Узгоджуємо з Вами дату та час демо-навчання.

Крок 2. Демонстрація

● Демонстрація роботи з воронкою;● Ввідне навчання менеджерів;● Передача воронки на тестування.

340 - More (Solid)Created with Sketch.

Крок 3. Тестування

● Ви - тестуєте демо воронку та надаєте зворотний зв'язок;● Зустрічаємось, обговорюємо та вносимо корективи.

Крок 4. Запуск

● Презентація фінальної воронки (версія 1.0);● Ввідне навчання менеджерів (фінальний результат);● Передача воронки в роботу.

Формати впровадження CRM

  • Pricing plan

    Швидкий
    старт

    Стратегія впровадження

    Максимально швидкий запуск базового сценарію

    Оцінка робіт

    Фіксована вартість та об'єм

    Технічне завдання

    Лише поля та статуси

    Аудит процесів

    Налаштування

    1 Воронка ліда
    1 Воронка угоди

    Контакт центр

    Телефонія (до 2 шт)
    Пошта (до 2 шт)
    Месенджери (до 2 шт)

    Термін запуску

    Від 15 робочих днів

    Результат на виході

    Реалізуємо базовий сценарій

    Вірогідність правок

    Висока

  • Pricing plan

    Експрес-впровадження

    Стратегія впровадження

    Налаштовується демо воронка і доводиться до ідеалу в процесі роботи

    Оцінка робіт

    Приблизно, від/до

    Технічне завдання

    Базове ТЗ: поля та статуси

    Аудит процесів

    Налаштування

    1 Воронка ліда
    Необхідні воронки угод

    Контакт центр

    Відповідно до потреб
    та домовленостей

    Термін запуску

    Від 20 робочих днів

    Результат на виході

    Реалізуємо в процесі, разом з вами

    Вірогідність правок

    Середня

  • Pricing plan

    Комплексне впровадження

    Стратегія впровадження

    Проводиться передпроєктний аналіз, на основі якого відбуваються подальші налаштування

    Оцінка робіт

    Є чітке розуміння кількості та вартості впровадження

    Технічне завдання

    Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

    Аудит процесів

    Окрема послуга - відкрити

    Налаштування

    Проводиться за результатами аудиту

    Контакт центр

    Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

    Термін запуску

    Від 30 робочих днів

    Результат на виході

    Максимальна якість досягається завдяки комплексному підходу

    Вірогідність правок

    Мінімальна

Pricing plan

Швидкий
старт

Pricing plan

Експрес-впровадження

Pricing plan

Комплексне впровадження

  • Стратегія впровадження

    Максимально швидкий запуск базового сценарію

    Налаштовується демо воронка і доводиться до ідеалу в процесі роботи

    Проводиться передпроєктний аналіз, на основі якого відбуваються подальші налаштування

  • Оцінка робіт

    Фіксована вартість та об'єм

    Приблизно, від/до

    Є чітке розуміння кількості та вартості впровадження

  • Технічне завдання

    Лише поля та статуси

    Базове ТЗ: поля та статуси

    Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

  • Аудит процесів

    Окрема послуга - відкрити

  • Налаштування

    1 Воронка ліда
    1 Воронка угоди

    1 Воронка ліда
    Необхідні воронки угод

    Проводиться за результатами аудиту

  • Контакт центр

    Телефонія (до 2 шт)
    Пошта (до 2 шт)
    Месенджери (до 2 шт)

    Відповідно до потреб
    та домовленостей

    Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

  • Термін запуску

    Від 15 робочих днів

    Від 20 робочих днів

    Від 30 робочих днів

  • Результат на виході

    Реалізуємо базовий сценарій

    Реалізуємо в процесі, разом з вами

    Максимальна якість досягається завдяки комплексному підходу

  • Вірогідність правок

    Висока

    Середня

    Мінімальна

Формати впровадження CRM

Швидкий старт

Максимально швидкий запуск базового сценарію

    • Оцінка робіт

    • Технічне завдання

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • Контакт центр

    • Термін запуску

    • Результат на виході

    • Вірогідність правок

    • Оцінка робіт

    • Оцінка робіт

    • Технічне завдання

    • Технічне завдання

    • Аудит процесів

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • Налаштування

    • Контакт центр

    • Контакт центр

    • Термін запуску

    • Термін запуску

    • Результат на виході

    • Результат на виході

    • Вірогідність правок

    • Вірогідність правок

    • Фіксована вартість та об'єм

    • Лише поля та статуси

    • 1 Воронка ліда
      1 Воронка угоди

    • Телефонія (до 2 шт)
      Пошта (до 2 шт)
      Месенджери (до 2 шт)

    • Від 15 робочих днів

    • Реалізуємо базовий сценарій

    • Висока

    • Оцінка робіт

    • Фіксована вартість та об'єм

    • Технічне завдання

    • Лише поля та статуси

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • 1 Воронка ліда
      1 Воронка угоди

    • Контакт центр

    • Телефонія (до 2 шт)
      Пошта (до 2 шт)
      Месенджери (до 2 шт)

    • Термін запуску

    • Від 15 робочих днів

    • Результат на виході

    • Реалізуємо базовий сценарій

    • Вірогідність правок

    • Висока

Експрес-впровадження

Налаштовується демо воронка і доводиться до ідеалу в процесі роботи

    • Оцінка робіт

    • Технічне завдання

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • Контакт центр

    • Термін запуску

    • Результат на виході

    • Вірогідність правок

    • Оцінка робіт

    • Оцінка робіт

    • Технічне завдання

    • Технічне завдання

    • Аудит процесів

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • Налаштування

    • Контакт центр

    • Контакт центр

    • Термін запуску

    • Термін запуску

    • Результат на виході

    • Результат на виході

    • Вірогідність правок

    • Вірогідність правок

    • Приблизно, від/до

    • Базове ТЗ: поля та статуси

    • 1 Воронка ліда
      Необхідні воронки угод

    • Відповідно до потреб
      та домовленостей

    • Від 20 робочих днів

    • Реалізуємо в процесі, разом з вами

    • Середня

    • Оцінка робіт

    • Приблизно, від/до

    • Технічне завдання

    • Базове ТЗ: поля та статуси

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • 1 Воронка ліда
      Необхідні воронки угод

    • Контакт центр

    • Відповідно до потреб
      та домовленостей

    • Термін запуску

    • Від 20 робочих днів

    • Результат на виході

    • Реалізуємо в процесі, разом з вами

    • Вірогідність правок

    • Середня

Комплексне впровадження

Проводиться передпроєктний аналіз, на основі якого відбуваються подальші налаштування

    • Оцінка робіт

    • Технічне завдання

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • Контакт центр

    • Термін запуску

    • Результат на виході

    • Вірогідність правок

    • Оцінка робіт

    • Оцінка робіт

    • Технічне завдання

    • Технічне завдання

    • Аудит процесів

    • Аудит процесів

    • Налаштування

    • Налаштування

    • Контакт центр

    • Контакт центр

    • Термін запуску

    • Термін запуску

    • Результат на виході

    • Результат на виході

    • Вірогідність правок

    • Вірогідність правок

    • Є чітке розуміння кількості та вартості впровадження

    • Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

    • Окрема послугавідкрити

    • Проводиться за результатами аудиту

    • Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

    • Від 30 робочих днів

    • Максимальна якість досягається завдяки комплексному підходу

    • Мінімальна

    • Оцінка робіт

    • Є чітке розуміння кількості та вартості впровадження

    • Технічне завдання

    • Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

    • Налаштування

    • Проводиться за результатами аудиту

    • Контакт центр

    • Повноцінне ТЗ (частина аудиту)

    • Термін запуску

    • Від 30 робочих днів

    • Результат на виході

    • Максимальна якість досягається завдяки комплексному підходу

    • Вірогідність правок

    • Мінімальна

В результаті Ви отримаєте

Налаштовану та запущену в роботу CRM, яка містить:

    Imported LayersCreated with Sketch.
    Інтерфейс карток:Лід (заявка), Контакт, Компанія, Угода (замовлення);
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Статуси воронок:Лід (заявка) та Угода (замовлення) та інші (по запиту);
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Автоматизація:Роботи, тригери та смарт-процеси;
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Додаткові опції, згідно з домовленостями: ◽️Імпорт бази◽️CRM - маркетинг◽️CRM - аналітика◽️Інтеграції з системами обліку
Результати впровадження CRM-системи
Результати впровадження CRM-системи

В результаті Ви отримаєте

Налаштовану та запущену в роботу CRM, яка містить:

    Imported LayersCreated with Sketch.
    Інтерфейс карток:Лід (заявка), Контакт, Компанія, Угода (замовлення);
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Статуси воронок:Лід (заявка) та Угода (замовлення) та інші (по запиту);
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Автоматизація:Роботи, тригери та смарт-процеси;
    Imported LayersCreated with Sketch.
    Додаткові опції, згідно з домовленостями: ◽️Імпорт бази◽️CRM - маркетинг◽️CRM - аналітика◽️Інтеграції з системами обліку

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.

Залишайте заявку на консультацію

Отримайте експертну консультацію - заповніть форму і ми швидко з вами зв'яжемося.

І лише у випадку, якщо Ви на 100%:

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Зрозумієте що вас почули і зрозуміли;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Будете певні, що всі Ваші умови дотримані, а завдання - будуть вирішені;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Відчуєте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми з радістю перетворимо ваші побажання - в реалізовані рішення.

Залишайте заявку консультацію

Отримайте експертну консультацію - заповніть форму і ми швидко з Вами зв'яжемося.

І лише у випадку, якщо Ви на 100%:

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Зрозумієте що вас почули і зрозуміли;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Будете певні, що всі Ваші умови дотримані, а завдання - будуть вирішені;

    Imported LayersCreated with Sketch.

    Відчуєте що ми підходимо Вам як надійний інтегратор;

Ми з радістю перетворимо ваші побажання - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.

З цією послугою замовляють

Поширені запитання (FAQ)

  • ❔Які є CRM для бізнесу?

    Інтегратор PROCRM впроваджує такі CRM та ERP системи:◽️Odoo ERP◽️Creatio◽️ZOHO◽️KeyCRM◽️NetHunt◽️SalesDrive◽️AsterilCRM◽️KeepinCRM◽️PipeDrive◽️UspacyЩоб підібрати СРМ, яка буде максимально відповідати Вашим потребам - залиште Заявку на експрес-консультацію та отримайте експрес-порівняння CRM-систем.

  • ❔Як обрати CRM для послуг?

    Залежно від вашої сфери бізнесу може бути декілька варіантів:
    ● CRM для юристів, нерухомості, бухгалтерських послуг, туристичних агенцій та подібних - NetHunt, KeepinCRM.
    ● Система для великих проєктних або виробничих компаній - це вже рівень ERP, де найкращим рішенням буде Odoo ERP.
    В будь-якому випадку, перед вибором CRM краще провести передпроєктний аналіз та обрати систему під Ваші бізнес-процеси.

  • ❔Як обрати CRM для інтернет-магазину?

    CRM для товарного бізнесу, які найкраще підходять:● KeyCRM● KeepinCRM● SalesDrive CRMДізнайтесь, яку СРМ краще обрати та отримайте прорахунок вартості впровадження на онлайн-консультації.

  • ❔Як обрати CRM для дропшипінгу та соцмереж?

    Найкращі CRM для Instagram та Facebook це:● KeyCRM● SitniksCRM-системи для дропшипінгу:● KeyCRM● KeepinCRM● SalesDrive CRMПідбираємо CRM та надаємо індивідуальний прорахунок на безплатній консультації.

  • ❔Як обрати CRM для маркетплейсів?

    По суті, CRM для Rozetka, Prom.ua, Allo та інших маркетплейсів ті ж самі, що і для інтернет-магазину:● KeyCRM● KeepinCRM● SalesDrive CRM● SitniksАле, як завжди, є нюанси. Отримайте порівняння на експрес-консультації.

  • ❔Яка різниця між CRM та ERP?

    Якщо порівнювати CRM та ERP, тоді можна провести аналогію залежно від функціонала CRM - це велосипед або автомобіль, дозволить Вам доїхати з точки А в точку Б з різним рівнем комфорту. ERP - це космічний корабель, розібратись з його функціями важко, але він може доставити Вас на іншу планету об’єднавши в собі функціональність, комфорт, та все що потрібно Вашому бізнесу в одному місці. Щоб зрозуміти, яка система підійде саме Вам, залишайте заявку на підбір CRM/ERP системи!

  • ❔Що таке Передпроєктний аналіз?

    Передпроєктний аналіз - це аудит бізнес-процесів Вашої компанії: ◽️Чіткий опис BMPN-схем процесів◽️Формування бізнес-вимог до майбутньої CRM чи ERP системи◽️Розрахунок вартості та план-графіка впровадженняЯкщо у Вас складні задачі - аудит просто необхідний, тому що він зекономить значно більше часу і грошей, ніж доробки функціонала, який був не продуманий на старті.

  • ❔Чи працюєте ви з Bitrix24 та іншими російськими ЦРМ системами?

    ❌ Якщо Ваш бізнес працює з країною-окупантом - перейдіть за цим посиланням✅ Якщо Ви - український бізнес, який залишився на російській СРМ, і Вам потрібна допомога - ми з радістю знайдемо для Вас індивідуальне рішення, адже справжні українці своїх не лишають.

Поширені запитання (FAQ)

  • ❔Які є CRM для бізнесу?

    Інтегратор PROCRM впроваджує такі CRM та ERP системи:◽️Odoo ERP◽️Creatio◽️ZOHO◽️KeyCRM◽️NetHunt◽️SalesDrive◽️AsterilCRM◽️KeepinCRM◽️PipeDrive◽️UspacyЩоб підібрати СРМ, яка буде максимально відповідати Вашим потребам - залиште Заявку на експрес-консультацію та отримайте експрес-порівняння CRM-систем.

  • ❔Як обрати CRM для інтернет-магазину?

    CRM для товарного бізнесу, які найкраще підходять:
    ● KeyCRM
    ● KeepinCRM
    ● SalesDrive CRM
    Дізнайтесь, яку СРМ краще обрати та отримайте прорахунок вартості впровадження на онлайн-консультації.

  • ❔Як обрати CRM для дропшипінгу та соцмереж?

    Найкращі CRM для Instagram та Facebook це:
    ● KeyCRM
    ● Sitniks
    CRM-системи для дропшипінгу:
    ● KeyCRM
    ● KeepinCRM
    ● SalesDrive CRM
    Підбираємо CRM та надаємо індивідуальний прорахунок на безплатній консультації.

  • ❔Як обрати CRM для маркетплейсів?

    По суті, CRM для Rozetka, Prom.ua, Allo та інших маркетплейсів ті ж самі, що і для інтернет-магазину:
    ● KeyCRM
    ● KeepinCRM
    ● SalesDrive CRM
    ● Sitniks
    Але, як завжди, є нюанси. Отримайте порівняння на експрес-консультації.

  • ❔Яка різниця між CRM та ERP?

    Якщо порівнювати CRM та ERP, тоді можна провести аналогію залежно від функціонала CRM - це велосипед або автомобіль, дозволить Вам доїхати з точки А в точку Б з різним рівнем комфорту. ERP - це космічний корабель, розібратись з його функціями важко, але він може доставити Вас на іншу планету об’єднавши в собі функціональність, комфорт, та все що потрібно Вашому бізнесу в одному місці. Щоб зрозуміти, яка система підійде саме Вам, залишайте заявку на підбір CRM/ERP системи!

  • ❔Що таке Передпроєктний аналіз?

    Передпроєктний аналіз - це аудит бізнес-процесів Вашої компанії: ◽️Чіткий опис BMPN-схем процесів◽️Формування бізнес-вимог до майбутньої CRM чи ERP системи◽️Розрахунок вартості та план-графіка впровадженняЯкщо у Вас складні задачі - аудит просто необхідний, тому що він зекономить значно більше часу і грошей, ніж доробки функціонала, який був не продуманий на старті.

  • ❔Чи працюєте ви з Bitrix24 та іншими російськими СРМ?

    ❌ Якщо Ваш бізнес працює з країною-окупантом - перейдіть за цим посиланням.✅ Якщо Ви - український бізнес, який залишився на російській СРМ, і Вам потрібна допомога - ми з радістю знайдемо для Вас індивідуальне рішення, адже справжні українці своїх не лишають.