До нас надійшов запит на підбір та впровадження CRM системи від компанії NCARS, яка займається ввезенням та продажем електрокарів, аксесуарів до авто, зарядних станцій до автомобілів та багато іншого. Є шоуруми в Одесі, Києві, Львові, Дніпрі.
Основні потреби: підібрати і впровадити CRM та якісно налаштувати інтеграції, щоб об'єднати заявки із різних джерел в одній системі для комфортної обробки замовлень в одному робочому просторі. Також, для замовника важливим був момент розподілення заявок на відповідального менеджера залежно від локації шоуруму, а також базова автоматизація.
Після опису вимог до системи на консультації, були поставлені основні завдання
Після проведеного аудиту процесів ми підібрали CRM-систему, яка найкраще відповідала вимогам та розпочали впровадження. Воронки ліда та угоди налаштовані відповідно до запиту клієнта та вимог компанії. Було налаштовано базову автоматизацію продажів та автоматизацію лідогенерації: залежно від того, з якого міста прийшла заявка, її опрацьовує менеджер відповідного міста.
Налаштовано інтеграції із вебсайтом, формою Facebook Lead Ads, Viber, Telegram боту, WhatsApp, а також підключені Facebook повідомлення та коментарі. Додатково налаштована можливість написати клієнту першим із CRM через месенджери. Після якісного впровадження та вдалого запуску CRM, проєкт було переведено на постійний технічний супровід.