+380 (63) 644-24-54

Головна > Всі кейси > CRM для продажу електромобілів

CRM для продажу електромобілів

#CRMдляпродажів #B2C #B2B #ІнтеграціїCRM #АвтоматизаціяCRM

NCARS

Об'єднати всі заявки в одній системі

До нас надійшов запит на підбір та впровадження CRM системи від компанії NCARS, яка займається ввезенням та продажем електрокарів, аксесуарів до авто, зарядних станцій до автомобілів та багато іншого. Є шоуруми в Одесі, Києві, Львові, Дніпрі.

Основні потреби: підібрати і впровадити CRM, та якісно налаштувати інтеграції, щоб об'єднати заявки із різних джерел в одній системі для комфортної обробки замовлень в одному робочому просторі. Також, для замовника важливим був момент розподілення заявок на відповідального менеджера залежно від локації шоуруму, а також базова автоматизація.

NCARS

Об'єднати всі заявки в одній системі

До нас надійшов запит на підбір та впровадження CRM системи від компанії NCARS, яка займається ввезенням та продажем електрокарів, аксесуарів до авто, зарядних станцій до автомобілів та багато іншого. Є шоуруми в Одесі, Києві, Львові, Дніпрі.

Основні потреби: підібрати і впровадити CRM та якісно налаштувати інтеграції, щоб об'єднати заявки із різних джерел в одній системі для комфортної обробки замовлень в одному робочому просторі. Також, для замовника важливим був момент розподілення заявок на відповідального менеджера залежно від локації шоуруму, а також базова автоматизація.

Основні задачі

Після опису вимог до системи на консультації, були поставлені основні завдання

1

Провести аудит процесів

Передпроєктний аналіз з описом архітектури, BPMN-схемами бізнес-процесів та технічним завданням

2

Впровадити CRM

На основі аудиту, налаштувати воронки лідогенерації та продажів з можливістю контролювати етапи підбору авто

3

Налаштувати інтеграції

Налаштовані інтеграції з сайтом, Facebok, Viber та Telegram ботом. Об'єднати всі заявки в 1 робочому просторі. 

4

Автоматизація CRM

Автоматичне розподілення заявок на відповідального менеджера залежно від міста, автоматизація воронки продажів

5

Техпідтримка

Постійний супровід та технічна підтримка CRM-системи

Основні задачі

Після опису вимог до системи на консультації, були поставлені основні завдання

1

Провести аудит процесів

Передпроєктний аналіз з описом архітектури, BPMN-схемами бізнес-процесів та технічним завданням

2

Впровадити CRM

На основі аудиту, налаштувати воронки лідогенерації та продажів з можливістю контролювати етапи підбору авто

3

Налаштувати інтеграції

Налаштовані інтеграції з сайтом, Facebok, Viber та Telegram ботом. Об'єднати всі заявки в 1 робочому просторі. 

4

Автоматизація CRM

Автоматичне розподілення заявок на відповідального менеджера залежно від міста, автоматизація воронки продажів

5

Техпідтримка

Постійний супровід та технічна підтримка CRM-системи

Рішення

Після проведеного аудиту процесів ми підібрали CRM-систему, яка найкраще відповідала вимогам та розпочали впровадження. Воронки ліда та угоди налаштовані відповідно до запиту клієнта та вимог компанії. Було налаштовано базову автоматизацію продажів та автоматизацію лідогенерації: залежно від того, з якого міста прийшла заявка, її опрацьовує менеджер відповідного міста.Налаштовано інтеграції із вебсайтом, формою Facebook Lead Ads, Viber, Telegram боту, WhatsApp, а також підключені Facebook повідомлення та коментарі.

Офіс NCARS у Львові

 Додатково налаштована можливість написати клієнту першим із CRM через месенджери. Після якісного впровадження та вдалого запуску CRM, проєкт було переведено на постійний технічний супровід.

Рішення

Після проведеного аудиту процесів ми підібрали CRM-систему, яка найкраще відповідала вимогам та розпочали впровадження. Воронки ліда та угоди налаштовані відповідно до запиту клієнта та вимог компанії. Було налаштовано базову автоматизацію продажів та автоматизацію лідогенерації: залежно від того, з якого міста прийшла заявка, її опрацьовує менеджер відповідного міста.

Налаштовано інтеграції із вебсайтом, формою Facebook Lead Ads, Viber, Telegram боту, WhatsApp, а також підключені Facebook повідомлення та коментарі. Додатково налаштована можливість написати клієнту першим із CRM через месенджери. Після якісного впровадження та вдалого запуску CRM, проєкт було переведено на постійний технічний супровід.

Офіс NCARS у Львові

Ми впровадили CRM систему для нашої компанії, і хочемо висловити вдячність команді за відмінну роботу. Процес пройшов гладко, всі завдання були виконані вчасно, а система чудово адаптована під наші потреби.

Дмитро ЖуковськийСистемний адміністратор компанії NCARS

В результаті клієнт отримав

1

Підвищення продуктивності

Автоматизація рутинних дій призвела до зменшення навантаження на співробітників. Це дозволило їм зосередитися на важливіших завданнях.

2

Покращене утримання клієнтів

Покращився рівень утримання клієнтів завдяки об'єднаним даним і більш персоналізованому обслуговуванню.

3

Зменшення часу відповіді

CRM забезпечила швидкий доступ до інформації про клієнта, що призвело до скорочення часу відповіді на їхні запити та проблеми.

4

Покращене відстеження продажів

CRM дозволила ефективніше контролювати канали продажів, що призвело до збільшення кількості успішних угод.

В результаті клієнт отримав

1

Підвищення продуктивності

Автоматизація рутинних дій призвела до зменшення навантаження на співробітників. Це дозволило їм зосередитися на важливіших завданнях.

2

Покращене утримання клієнтів

Покращився рівень утримання клієнтів завдяки об'єднаним даним і більш персоналізованому обслуговуванню.

3

Зменшення часу відповіді

CRM забезпечила швидкий доступ до інформації про клієнта, що призвело до скорочення часу відповіді на їхні запити та проблеми.

4

Покращене відстеження продажів

CRM дозволила ефективніше контролювати канали продажів, що призвело до збільшення кількості успішних угод.

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.