До нас звернулася відома компанія Visit Ukraine - це єдиний сервісний портал для українських та іноземних туристів, де можна отримати юридичну консультацію стосовно візових та міграційних питань, оформити страхування, придбати мерч по українській тематиці та багато чого іншого.
Головною проблемою був дуже великий потік вхідних заявок в хмарну CRM-систему, яка не витримувала такого тиску і постійно давала збої. Тому, основний запит був — знайти розв'язання даної проблеми, підібрати іншу CRM або перейти на коробкове рішення вже наявної системи, яка б відповідала теперішнім та майбутнім вимогам бізнесу, а також впровадити всі необхідні воронки продажу та налаштувати інтеграції.
Після експрес-аудиту та деталізації запитів замовника на консультації, були поставлені наступні завдання
Впровадили коробкову CRM-систему та налаштували відповідні воронки під кожен з напрямків бізнесу. Налаштування проводилося з урахуванням майбутнього зростання бізнесу та ще більшої кількості вхідних заявок. Була налаштована автоматизація нагадувань в CRM по роботі з клієнтами та автоматичні інструкції для менеджера з продажу. Також, налаштована інтеграція CRM з вебсайтом, месенджерами WhatsApp та Viber, соцмережами.
Після всіх налаштувань, віддали CRM-систему на тестування, провели навчання для співробітників та описали необхідні інструкції по роботі, після чого проєкт перейшов на технічну підтримку.