Головна > Всі кейси > CRM для туристичних та страхових послуг

CRM для туристичних та страхових послуг

#CRMдляпослуг #КоробковаCRM #АвтоматизаціяCRM #CRMдлявеликогобізнесу

Visit Ukraine

CRM-система, яка витримає сотні заявок в день

До нас звернулася відома компанія Visit Ukraine - це єдиний сервісний портал для українських та іноземних туристів, де можна отримати юридичну консультацію стосовно візових та міграційних питань, оформити страхування, придбати мерч по українській тематиці та багато чого іншого. 

Головною проблемою був дуже великий потік вхідних заявок в хмарну CRM-систему, яка не витримувала такого тиску і постійно давала збої. Тому, основний запит був — знайти розв'язання даної проблеми, підібрати іншу CRM або перейти на коробкове рішення вже наявної системи, яка б відповідала теперішнім та майбутнім вимогам бізнесу, а також впровадити всі необхідні воронки продажу та налаштувати інтеграції.

Visit Ukraine

CRM-система, яка витримає сотні заявок в день

До нас звернулася відома компанія Visit Ukraine - це єдиний сервісний портал для українських та іноземних туристів, де можна отримати юридичну консультацію стосовно візових та міграційних питань, оформити страхування, придбати мерч по українській тематиці та багато чого іншого. 

Головною проблемою був дуже великий потік вхідних заявок в хмарну CRM-систему, яка не витримувала такого тиску і постійно давала збої. Тому, основний запит був — знайти розв'язання даної проблеми, підібрати іншу CRM або перейти на коробкове рішення вже наявної системи, яка б відповідала теперішнім та майбутнім вимогам бізнесу, а також впровадити всі необхідні воронки продажу та налаштувати інтеграції.

Основні задачі

Після експрес-аудиту та деталізації запитів замовника на консультації, були поставлені наступні завдання

1

Впровадити коробкову CRM

Впровадити коробкову версію вже наявної CRM системи, яка зможе витримати відповідне навантаження

2

Налаштувати воронки продажу

Впровадити та налагодити роботу 5 воронок ліда/нагоди по всіх напрямках компанії

3

Налаштувати інтеграції CRM

Налаштувати інтеграцію CRM з сайтом, месенджерами та соцмережами

4

Автоматизувати воронки в CRM

Налаштувати автоматизацію в CRM-воронках для оптимізації роботи менеджера

5

Провести навчання співробітників

Провести тренінги для працівників по роботі в оновленій CRM-системі

Основні задачі

Після експрес-аудиту та деталізації запитів замовника на консультації, були поставлені наступні завдання

1

Впровадити коробкову CRM

Впровадити коробкову версію вже наявної CRM системи, яка зможе витримати відповідне навантаження

2

Налаштувати воронки продажу

Впровадити та налагодити роботу 5 воронок ліда/угоди по всіх напрямках компанії

3

Налаштувати інтеграції CRM

Налаштувати інтеграцію CRM з сайтом, месенджерами та соцмережами

4

Автоматизувати воронки в CRM

Налаштувати автоматизацію в CRM-воронках для оптимізації роботи менеджера

5

Провести навчання співробітників

Провести тренінги для працівників по роботі в оновленій CRM-системі

Рішення

Впровадили коробкову CRM-систему та налаштували відповідні воронки під кожен з напрямків бізнесу. Налаштування проводилося з урахуванням майбутнього зростання бізнесу та ще більшої кількості вхідних заявок. Була налаштована автоматизація нагадувань в CRM по роботі з клієнтами та автоматичні інструкції для менеджера з продажу. Також, налаштована інтеграція CRM з вебсайтом, месенджерами WhatsApp та Viber, соцмережами. Після всіх налаштувань, віддали CRM-систему на тестування, провели навчання для співробітників та описали необхідні інструкції по роботі, після чого проєкт перейшов на технічну підтримку.

Впровадження коробкового рішення CRM

Рішення

Впровадили коробкову CRM-систему та налаштували відповідні воронки під кожен з напрямків бізнесу. Налаштування проводилося з урахуванням майбутнього зростання бізнесу та ще більшої кількості вхідних заявок. Була налаштована автоматизація нагадувань в CRM по роботі з клієнтами та автоматичні інструкції для менеджера з продажу. Також, налаштована інтеграція CRM з вебсайтом, месенджерами WhatsApp та Viber, соцмережами. 

Після всіх налаштувань, віддали CRM-систему на тестування, провели навчання для співробітників та описали необхідні інструкції по роботі, після чого проєкт перейшов на технічну підтримку.

Впровадження коробкового рішення CRM

Співпрацюємо з командою PROCRM вже більше 3 років. Завжди оперативна і якісна комунікація, швидке вирішення питань, допомога і просто людське відношення. Вигідне і зручне рішення для успішного бізнесу.

Анастасія ДанилюкCOO компанії Visit Ukraine

В результаті клієнт отримав

1

Комфортна робота в єдиній системі

Більше не виникає проблеми збоїв та неполадок в CRM-системі через велику кількість заявок

2

Покращення роботи менеджерів

Оптимізована робота менеджерів через автоматизацію CRM, тренінгів та навчання співробітників 

3

Постійного партнера по систематизації

Постійний технічний супровід CRM-системи та постійного партнера по систематизації бізнесу 

В результаті клієнт отримав

1

Комфортна робота в єдиній системі

Більше не виникає проблеми збоїв та неполадок в CRM-системі через велику кількість заявок

2

Покращення роботи менеджерів

Оптимізована робота менеджерів через автоматизацію CRM, тренінгів та навчання співробітників 

3

Постійного партнера по систематизації

Постійний технічний супровід CRM-системи та постійного партнера по систематизації бізнесу 

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.