Головна > Всі кейси > CRM для меблевого виробництва

CRM для меблевого виробництва

#CRMдлявиробництва #Передпроєктнийаналіз #Описбізнеспроцесів #ПідбрCRMсистеми

CRM для меблевого виробництва

Як не схибити обираючи CRM-систему вперше?

До нас звернулася компанія по виробництву та продажу меблів із запитом підібрати CRM-систему під бізнес-вимоги компанії, оскільки до цього її взагалі не було, і велику кількість клієнтів без CRM було дуже важко обробляти. Основними вимогами були:● Підібрати CRM під бізнес-вимоги● Впровадити потрібні воронки продажу● Навчити працювати в системі

CRM для меблевого виробництва

Як не схибити обираючи CRM-систему вперше?

До нас звернулася компанія по виробництву та продажу меблів із запитом підібрати CRM-систему під бізнес-вимоги компанії, оскільки до цього її взагалі не було, і велику кількість клієнтів без CRM було дуже важко обробляти. Основними вимогами були:● Підібрати CRM під бізнес-вимоги● Впровадити потрібні воронки продажу● Навчити працювати в системі

Основні задачі

На експрес-консультації бізнес-аналітик разом із власником зупинилися на 2 системах, які найкраще закривали вимоги - це KeyCRM та Odoo ERP. Потрібно було глибше заглянути в процеси, щоб зрозуміти, чи достатньо буде KeyCRM. Намітили наступні завдання:

1

Провести передпроєктний аналіз

Описати архітектуру процесів, побудувати BPMN-схеми процесів продажу під KeyCRM

2

Впровадити 2 воронки продажу

Впровадити воронки ліда та замовлення, налаштувати картки клієнта

3

Налаштувати базову автоматизацію

Налаштувати автоматичне надсилання нагадувань та інструкцій менеджеру

4

Налаштувати інтеграції

Підключити пошту, телефонію, месенджери, соцмережі, кабінет НП

5

Інструкції по системі

Описати інструкції по роботі в CRM-системі

Основні задачі

На експрес-консультації бізнес-аналітик разом із власником зупинилися на 2 системах, які найкраще закривали вимоги - це KeyCRM та Odoo ERP. Потрібно було глибше заглянути в процеси, щоб зрозуміти, чи достатньо буде KeyCRM. Намітили наступні завдання:

1

Провести передпроєктний аналіз

Описати архітектуру процесів, побудувати BPMN-схеми процесів продажу під KeyCRM

2

Впровадити 2 воронки продажу

Впровадити воронки ліда та замовлення, налаштувати картки клієнта

3

Налаштувати базову автоматизацію

Налаштувати автоматичне надсилання нагадувань та інструкцій менеджеру

4

Налаштувати інтеграції

Підключити пошту, телефонію, месенджери, соцмережі, кабінет НП

5

Інструкції по системі

Описати інструкції по роботі в CRM-системі

Рішення

Метою передпроєктного аналізу було дізнатися, чи достатньо буде дешевшої системи KeyCRM для того, щоб задовольнити ключові бізнес-вимоги, чи все ж потрібна буде дорожча система Odoo ERP. Почали з опису архітектури процесів, потім описали BPMN-схеми процесів продажу під систему KeyCRM. Виявилося, що воронок продажу в бізнесі 4:● Воронка ліда● Воронка замовлення (нагоди)● Воронка ексклюзивного замовлення● Воронка B2B (гурт)Замовник отримав 4 BPMN-схеми цих процесів, описаних під систему KeyCRM, після чого прийняв рішення поки працювати на KeyCRM, отримати необхідний досвід, і через якийсь час, з ростом компанії, перейти на Odoo ERP.

KeyCRM для магазину меблів
Odoo CRM для виробництва меблів

На базі передпроєктного аналізу побудували ТЗ і одразу ж описали інструкції з користування KeyCRM. Протягом впровадження CRM-системи було налаштовано всі 4 воронки згідно з ТЗ, базова автоматизація, інтеграції з 5 скриньками пошти, кабінетом НП, телефонією Binotel, а також підключено 5 номерних Viber та Telegram, Facebook повідомлення та Instagram Direct.

Рішення

Метою передпроєктного аналізу було дізнатися, чи достатньо буде простішої системи KeyCRM для того, щоб задовольнити ключові бізнес-вимоги, чи все ж потрібна потужна система Odoo ERP. Почали з опису архітектури процесів, потім описали BPMN-схеми процесів продажу під систему KeyCRM. Виявилося, що воронок продажу в бізнесі 4:● Воронка ліда● Воронка замовлення (нагоди)● Воронка ексклюзивного замовлення● Воронка B2B (гурт)Замовник отримав 4 BPMN-схеми цих процесів, описаних під систему KeyCRM, після чого прийняв рішення поки працювати на KeyCRM, отримати необхідний досвід, і через якийсь час, з ростом компанії, перейти на Odoo ERP.

На базі передпроєктного аналізу побудували ТЗ і одразу ж описали інструкції з користування KeyCRM. Протягом впровадження CRM-системи було налаштовано всі 4 воронки згідно з ТЗ, базова автоматизація, інтеграції з 5 скриньками пошти, кабінетом НП, телефонією Binotel, а також підключено 5 номерних Viber та Telegram, Facebook повідомлення та Instagram Direct.

KeyCRM для магазину меблів
Odoo CRM для виробництва меблів

В результаті клієнт отримав

1

Аудит та опис бізнес-процесів продажу

Чітко та схематично описана архітектура процесів, схематично та в текстовому форматі описано 4 процеси продажів, що значно посилює їх розуміння та спростить будь-яке майбутнє впровадження

2

Індивідуально підібрана та впроваджена CRM-система

Завдяки передпроєктному аналізу система була підібрана на основі конкретних чітко описаних бізнес-процесів, тому вона найточніше відповідає теперішнім бізнес-вимогам компанії

3

Визначені точки росту та план дій

Завдяки описаним процесам були визначені точки зростання, на яких потрібно сфокусуватися компанії, а також зрозуміло, як далі рухатися і коли компанія буде готова до переходу на потужнішу систему

В результаті клієнт отримав

1

Аудит та опис бізнес-процесів продажу

Чітко та схематично описана архітектура процесів, схематично та в текстовому форматі описано 4 процеси продажів, що значно посилює їх розуміння та спростить будь-яке майбутнє впровадження

2

Індивідуально підібрана та впроваджена CRM-система

Завдяки передпроєктному аналізу система була підібрана на основі конкретних чітко описаних бізнес-процесів, тому вона найточніше відповідає теперішнім бізнес-вимогам компанії

3

Визначені точки росту та план дій

Завдяки описаним процесам були визначені точки зростання, на яких потрібно сфокусуватися компанії, а також зрозуміло, як далі рухатися і коли компанія буде готова до переходу на потужнішу систему

Потрібне подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.