До нас звернулася компанія по виробництву та продажу меблів із запитом підібрати CRM-систему під бізнес-вимоги компанії, оскільки до цього її взагалі не було, і велику кількість клієнтів без CRM було дуже важко обробляти. Основними вимогами були:● Підібрати CRM під бізнес-вимоги● Впровадити потрібні воронки продажу● Навчити працювати в системі
На експрес-консультації бізнес-аналітик разом із власником зупинилися на 2 системах, які найкраще закривали вимоги - це KeyCRM та Odoo ERP. Потрібно було глибше заглянути в процеси, щоб зрозуміти, чи достатньо буде KeyCRM. Намітили наступні завдання:
Метою передпроєктного аналізу було дізнатися, чи достатньо буде простішої системи KeyCRM для того, щоб задовольнити ключові бізнес-вимоги, чи все ж потрібна потужна система Odoo ERP. Почали з опису архітектури процесів, потім описали BPMN-схеми процесів продажу під систему KeyCRM. Виявилося, що воронок продажу в бізнесі 4:● Воронка ліда● Воронка замовлення (нагоди)● Воронка ексклюзивного замовлення● Воронка B2B (гурт)Замовник отримав 4 BPMN-схеми цих процесів, описаних під систему KeyCRM, після чого прийняв рішення поки працювати на KeyCRM, отримати необхідний досвід, і через якийсь час, з ростом компанії, перейти на Odoo ERP.
На базі передпроєктного аналізу побудували ТЗ і одразу ж описали інструкції з користування KeyCRM. Протягом впровадження CRM-системи було налаштовано всі 4 воронки згідно з ТЗ, базова автоматизація, інтеграції з 5 скриньками пошти, кабінетом НП, телефонією Binotel, а також підключено 5 номерних Viber та Telegram, Facebook повідомлення та Instagram Direct.