Дякуємо!
Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉
Років досвіду побудови та автоматизації відділів продажу
Реалізованих проєктів в Україні та за кордоном
Підбір та впровадження CRM під індивідуальні вимоги вашого бізнесу
Підтримка на всіх етапах впровадження, навчання команди та супровід CRM
Років досвіду побудови та автоматизації відділів продажу
Реалізованих проєктів в Україні та за кордоном
Підбір та впровадження CRM під індивідуальні вимоги вашого бізнесу
Підтримка на всіх етапах впровадження, навчання команди та супровід CRM
Впровадження CRM обов'язкове для компаній, яким потрібно:
Навести порядок в процесах продажу
Об'єднати різні канали продажу в одній CRM
Підвищити лояльність клієнтів і збільшити дохід
Автоматизувати рутину дії та знизити витрати
Об'єднати різні канали комунікації на 1 вікні
Бачити статистику та аналізувати та KPI
Впровадження CRM обов'язкове для компаній, яким потрібно:
Навести порядок в процесах продажу
Об'єднати різні канали продажу в одній CRM
Підвищити лояльність клієнтів і збільшити дохід
Автоматизувати рутину дії та знизити витрати
Об'єднати різні канали комунікації на 1 вікні
Бачити статистику та аналізувати та KPI
Ми знаємо про що ви думаєте
На консультації, PROCRM підбере CRM-систему, яка буде оптимальним рішенням саме для вашого бізнесу.
Впровадити CRM буде швидше та простіше зі спеціалістом, що працює по вже налагодженій технології.
Як і для великого бізнесу, CRM для відділу продажів малого й середнього бізнесу сильно збільшує продажі та ефективність.
Якщо після впровадження CRM продажі бізнесу виростуть хоча б на 20% - як швидко це окупить ваші інвестиції?
Після кожного впровадження CRM для бізнесу проводиться навчання та тренінги для швидкої та легкої адаптації.
Міграція CRM - це стандартна практика. За 7+ років роботи ми виробили надійну методику перенесення даних без втрат.
Отримайте відповідь в телеграм
Авторська технологія впровадження CRM
За 7+ років досвіду компанія виробила авторську технологію, яка базується на реєстрі вимог, інкрементальному підході та календарному графіку робіт.
Фокус на бізнес-задачах
Мета будь-якого впровадження CRM — вирішення конкретних бізнес-задач та вимог, а софт — це лише ІТ-інструменти на цьому шляху. Отримайте рішення, а не просто софт!
Win-Win співпраця
Впровадити CRM можна успішно лише тоді коли всі учасники проєкту хочуть досягти результату. Працюємо разом над розвитком вашого бізнесу.
Відповіді на поширеніші питання, які стосуються підбору та впровадження CRM систем.
Якісно налаштована CRM потрібна всім.● CRM для малого бізнесу — для якісного управління замовленнями та базою клієнтів;● CRM для середнього бізнесу — для комфортного управління компанією та контролю відділу продажів;● CRM для великого бізнесу — для зручного керування департаментами та зручної комунікації між ними.На консультації ми визначимо систему, яка покриє ваші бізнес-вимоги.
Український ринок CRM систем активно розвивається. Ось ТОП 5 українських CRM:● KeyCRM● KeepinCRM● NetHunt CRM● Uspacy● SalesDrive CRM● SitniksКоманда PROCRM допоможе вам визначитись з вибором на консультації.
Залежно від вашої сфери бізнесу може бути декілька варіантів:● CRM для юристів, нерухомості, бухгалтерських послуг, туристичних агенцій та подібних — NetHunt, KeepinCRM.● Система для великих проєктних або виробничих компаній — це вже рівень ERP, де найкращим рішенням буде Odoo ERP.В будь-якому випадку, перед вибором системи краще провести передпроєктний аналіз та впровадити CRM під потреби вашого бізнесу.
CRM для товарного бізнесу, які найкраще підходять:● KeyCRM● KeepinCRM● SalesDrive CRMЯку саме впровадити CRM - дізнайтесь на безкоштовній консультації.
Найкращі CRM для Instagram та Facebook це:● KeyCRM● SitniksCRM-системи для дропшипінгу:● KeyCRM● KeepinCRM● SalesDrive CRMПідбираємо індивідуально на безплатній консультації.
По суті, CRM для Rozetka, Prom.ua, Allo та інших маркетплейсів ті ж самі, що і для інтернет-магазину:● KeyCRM● KeepinCRM● SalesDrive CRM● SitniksАле, як завжди, є нюанси. Отримайте порівняння на експрес-консультації.
💡Самостійний вибір та впровадження CRM лише збільшує витрати часу та ресурсів, а ефективність роботи системи буде не більше 30%.