Головна > Всі кейси > CRM для магазину кліматичної техніки

CRM для магазину кліматичної техніки

#CRMдляпродажів #B2B #B2C #CRMдляінтернетмагазину #Автоматизація

CRM для інтернет-магазину кондиціонерів

Як автоматизувати процеси та перевести бізнес в цифру?

Щоб вийти на новий рівень розвитку та доходів компанії, необхідно оптимізувати бізнес-процеси, налагодити управління компанією та цифровізувати бізнес. Ми отримали такий запит від компанії, що займається продажем, встановленням та обслуговуванням кліматичної техніки: "Ми хочемо налаштувати єдину систему для компанії, в якій будуть працювати всі". В компанії була CRM, але на той момент нею користувалася лише 1 людина з усього штату.Початкові вимоги були наступні:● Внести доробки у воронці сервісу техніки в існуючій CRM-системі● Побудувати воронки продажів: ліди та нагоди, закупки● Автоматизувати нагадування та надсилання СМС● Налагодити співпрацю між відділами в системі, провести навчання

CRM для інтернет-магазину кондиціонерів

Як автоматизувати процеси та перевести бізнес в цифру?

Щоб вийти на новий рівень розвитку та доходів компанії, необхідно оптимізувати бізнес-процеси, налагодити управління компанією та цифровізувати бізнес. Ми отримали такий запит від компанії, що займається продажем, встановленням та обслуговуванням кліматичної техніки: "Ми хочемо налаштувати єдину систему для компанії, в якій будуть працювати всі". В компанії була CRM, але на той момент нею користувалася лише 1 людина з усього штату.Початкові вимоги були наступні:● Внести доробки у воронці сервісу техніки в існуючій CRM-системі● Побудувати воронки продажів: ліди та нагоди, закупки● Автоматизувати нагадування та надсилання СМС● Налагодити співпрацю між відділами в системі, провести навчання

Основні задачі

Згідно з бізнес-вимогами клієнта, були поставлені та виконані основні завдання

1

Автоматизувати воронки продажів

Впровадити воронки продажів по напрямках B2B та B2C та провести автоматизацію

2

Налаштувати сервіс та підтримку

Правильно налаштувати та допрацювати воронку сервісу та техпідтримки

3

Налаштувати інтеграції

Налагодити взаємодію системи з сайтом, системою обліку, месенджерами та іншими зовнішніми інструментами

4

Впровадити онлайн офіс

Перевести внутрішню комунікацію в площину системи та відійти від ходьби по кабінетах

5

Провести навчання працівників

Навчити працівників працювати в системі, запобігти саботажу працівників

Основні задачі

Згідно з бізнес-вимогами клієнта, були поставлені та виконані основні завдання

1

Автоматизувати воронки продажів

Впровадити воронки продажів по напрямках B2B та B2C та провести автоматизацію

2

Налаштувати сервіс та підтримку

Правильно налаштувати та допрацювати воронку сервісу та техпідтримки

3

Налаштувати інтеграції

Налагодити взаємодію системи з сайтом, системою обліку, месенджерами та іншими зовнішніми інструментами

4

Впровадити онлайн офіс

Перевести внутрішню комунікацію в площину системи та відійти від ходьби по кабінетах

5

Провести навчання працівників

Навчити працівників працювати в системі, запобігти саботажу працівників

Рішення

Була виконала комплексна автоматизація відділу продажу, налаштовані нагадування працівникам, надсилання СМС клієнту, документообіг, процес закупки та багато іншого. Налагоджені та автоматизовані воронки ремонту та сервісу техніки. Впроваджений онлайн-офіс, де повністю оцифровані та оптимізовані процеси керування, погодження, відпустки, календар, нагадування, звіти працівників, планування робочого часу тощо. Налагоджені інтеграції з самописним сайтом, Instagram та Facebook, Telegram та Viber, системою бухобліку. Після успішного впровадження проводилися сесії навчання працівників.

CRM для магазину кліматичної техніки

Надалі, коли стало зрозуміло, на скільки великий результат дає автоматизація, з'явилося бажання оптимізувати таким чином та перевести в цифру максимум процесів компанії.Додатково, було впроваджено:● Процес роботи з проєктами та завданнями із необхідними шаблонами задач.● Впроваджені регулярні сесії та тренінги з навчання працівників, проведення голосувань, обговорення актуальних питань у форматі FAQ.● Створено відділ контролю якості - при переході угоди на стадію "Роботи завершено", вона потрапляє до відділу, який телефонує клієнту та отримує відгук про якість виконаних робіт.● Воронка акцій - окремий блок, де затверджується та зберігається вся інформація про маркетингові активності, акції, знижки з доступом в 2 кліки, а також налаштовані сповіщення про їх завершення.● Систематизований HR-процес та впроваджена HR-воронка, побудований найм, налаштовані інтеграції з Work.ua та Robota.ua.Та багато інших процесів, які було впроваджено та автоматизовано за роки співпраці.

Рішення

Була виконала комплексна автоматизація відділу продажу, налаштовані нагадування працівникам, надсилання СМС клієнту, документообіг, процес закупки та багато іншого. Налагоджені та автоматизовані воронки ремонту та сервісу техніки. Впроваджений онлайн-офіс, де повністю оцифровані та оптимізовані процеси керування, погодження, відпустки, календар, нагадування, звіти працівників, планування робочого часу тощо. Налагоджені інтеграції з самописним сайтом, Instagram та Facebook, Telegtam та Viber, системою бухобліку. Після успішного впровадження проводилися сесії навчання працівників.

Надалі, коли стало зрозуміло, на скільки великий результат дає автоматизація, з'явилося бажання оптимізувати таким чином та перевести в цифру максимум процесів компанії.Додатково, було впроваджено:● Процес роботи з проєктами та завданнями із необхідними шаблонами задач.● Впроваджені регулярні сесії та тренінги з навчання працівників, проведення голосувань, обговорення актуальних питань у форматі FAQ.● Створено відділ контролю якості - при переході угоди на стадію "Роботи завершено", вона потрапляє до відділу, який телефонує клієнту та отримує відгук про якість виконаних робіт.● Воронка акцій - окремий блок, де затверджується та зберігається вся інформація про маркетингові активності, акції, знижки з доступом в 2 кліки, а також налаштовані сповіщення про їх завершення.● Систематизований HR-процес та впроваджена HR-воронка, побудований найм, налаштовані інтеграції з Work.ua та Robota.ua.Та багато інших процесів, які було впроваджено та автоматизовано за роки співпраці

CRM для магазину кліматичної техніки

В результаті клієнт отримав

1

Систематизовані процеси

Прозорі та зрозумілі процеси, де кожен працівник розуміє свою роль та завдання. Комфортна робота в системі забезпечує максимальну ефективність працівників.

2

До 60% оцифрованих процесів

Більшість відділів, таких як відділ управління, фінансовий, проєктний та сервісний відділи, відділ продажів, закупок та найму - працює як єдиний організм в 1 цифровому просторі.

3

Високу лояльність клієнтів

Суттєво зменшився % відмов клієнтів, підвищився % повторних покупок та замовлень, збільшилась кількість позитивних відгуків та рекомендацій.

4

Ефективний онлайн-офіс

Регулярні вебінари, сесії, тренінги, інструкції дали знання та навички роботи в CRM усій команді. Це запобігло саботажу співробітників.

5

Внутрішній адмін CRM-системи

За весь час навчання, компанія змогла виховати свого внутрішнього спеціаліста, який на регулярній основі здійснює підтримку системи без участі інтегратора.  

В результаті клієнт отримав

1

Процеси стали більш прозорими

Прозорі та зрозумілі процеси, де кожен працівник розуміє свою роль та завдання. Комфортна робота в системі забезпечує максимальну ефективність працівників.

2

До 60% процесів компанії оцифровані

Більшість відділів, таких як відділ управління, фінансовий, проєктний та сервісний відділи, відділ продажів, закупок та найму - працює як єдиний організм в 1 цифровому просторі.

3

Збільшилася лояльність клієнтів

Суттєво зменшився % відмов, підвищився % повторних покупок та замовлень, збільшилась кількість позитивних відгуків та рекомендацій.

4

Вся команда навчена працювати в системі

Регулярні вебінари, сесії, тренінги, інструкції дали знання та навички роботи в CRM усій команді. Це запобігло саботажу співробітників.

5

Внутрішній адмін CRM-системи

За весь час навчання, компанія змогла виховати свого внутрішнього спеціаліста, який на регулярній основі здійснює підтримку системи без участі інтегратора.  

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.