Щоб вийти на новий рівень розвитку та доходів компанії, необхідно оптимізувати бізнес-процеси, налагодити управління компанією та цифровізувати бізнес. Ми отримали такий запит від компанії, що займається продажем, встановленням та обслуговуванням кліматичної техніки: "Ми хочемо налаштувати єдину систему для компанії, в якій будуть працювати всі". В компанії була CRM, але на той момент нею користувалася лише 1 людина з усього штату.Початкові вимоги були наступні:● Внести доробки у воронці сервісу техніки в існуючій CRM-системі● Побудувати воронки продажів: ліди та нагоди, закупки● Автоматизувати нагадування та надсилання СМС● Налагодити співпрацю між відділами в системі, провести навчання
Згідно з бізнес-вимогами клієнта, були поставлені та виконані основні завдання
Була виконала комплексна автоматизація відділу продажу, налаштовані нагадування працівникам, надсилання СМС клієнту, документообіг, процес закупки та багато іншого. Налагоджені та автоматизовані воронки ремонту та сервісу техніки. Впроваджений онлайн-офіс, де повністю оцифровані та оптимізовані процеси керування, погодження, відпустки, календар, нагадування, звіти працівників, планування робочого часу тощо. Налагоджені інтеграції з самописним сайтом, Instagram та Facebook, Telegtam та Viber, системою бухобліку. Після успішного впровадження проводилися сесії навчання працівників.
Надалі, коли стало зрозуміло, на скільки великий результат дає автоматизація, з'явилося бажання оптимізувати таким чином та перевести в цифру максимум процесів компанії.Додатково, було впроваджено:● Процес роботи з проєктами та завданнями із необхідними шаблонами задач.● Впроваджені регулярні сесії та тренінги з навчання працівників, проведення голосувань, обговорення актуальних питань у форматі FAQ.● Створено відділ контролю якості - при переході угоди на стадію "Роботи завершено", вона потрапляє до відділу, який телефонує клієнту та отримує відгук про якість виконаних робіт.● Воронка акцій - окремий блок, де затверджується та зберігається вся інформація про маркетингові активності, акції, знижки з доступом в 2 кліки, а також налаштовані сповіщення про їх завершення.● Систематизований HR-процес та впроваджена HR-воронка, побудований найм, налаштовані інтеграції з Work.ua та Robota.ua.Та багато інших процесів, які було впроваджено та автоматизовано за роки співпраці