+380 (63) 644-24-54

Головна > Всі кейси > CRM для міжнародних вантажних перевезень

CRM для міжнародних вантажних перевезень

#CRMдлялогістики #B2B #Вантажоперевезення #СистематизаціяHRпроцесів

CRM для логістики

Як оптимізувати процеси у великому бізнесі?

Щоб досягти нових вершин розвитку бізнесу, необхідно постійно займатися оптимізацією бізнес-процесів, їхньою автоматизацією та прискоренням. Великій логістичній компанії з міжнародних вантажних перевезень знадобилася допомога PROCRM, щоб провести аудит бізнес-процесів, виявити точки зростання та впровадити комплексне рішення, яке дасть бізнесу поштовх до розвитку. Ще на початку було виявлено декілька основних проблем: довга обробка вхідних заявок з різних джерел, відсутність комфортного розрахунку вартості, відсутня чітка аналітика.

CRM для логістики

Як оптимізувати процеси у великому бізнесі?

Щоб досягти нових вершин розвитку бізнесу, необхідно постійно займатися оптимізацією бізнес-процесів, їхньою автоматизацією та прискоренням. Великій логістичній компанії з міжнародних вантажних перевезень знадобилася допомога PROCRM, щоб провести аудит бізнес-процесів, виявити точки зростання та впровадити комплексне рішення, яке дасть бізнесу поштовх до розвитку. Ще на початку було виявлено декілька основних проблем: довга обробка вхідних заявок з різних джерел, відсутність комфортного розрахунку вартості, відсутня чітка аналітика.

Основні задачі

На зустрічі поставили головне завдання - провести всебічний аналіз бізнес-процесів та намітили основний фокус

1

Аудит бізнес-процесів

Провести аудит процесів компанії та описати BPMN-схеми. Провести аналіз процесів та виявити точки росту

2

Налаштувати воронки продажів

Повністю налагоджені воронки ліда та нагоди з можливістю розраховувати вартість транспортування

3

Впровадити воронку HR та рекрутингу

Систематизувати HR-процеси, впровадити нову HR-воронку та рекрутинг

4

Налаштувати інтеграції з CRM

Якісно налагодити інтеграції з поштами різних відділів та з сайтом. Об'єднати всі вхідні заявки в 1 місці

5

Налаштувати CRM-аналітику

Налаштувати формування чітких та правдивих звітів без води з основними показниками та KPI

Основні задачі

На зустрічі поставили головне завдання - провести всебічний аналіз бізнес-процесів та намітили основний фокус

1

Аудит бізнес-процесів

Провести аудит процесів компанії та описати BPMN-схеми. Провести аналіз процесів та виявити точки росту

2

Налаштувати воронки продажів

Повністю налагоджені воронки ліда та нагоди з можливістю розраховувати вартість транспортування

3

Впровадити воронку HR та рекрутингу

Систематизувати HR-процеси, впровадити нову HR-воронку та рекрутинг

4

Налаштувати інтеграції з CRM

Якісно налагодити інтеграції з поштами різних відділів та з сайтом. Об'єднати всі вхідні заявки в 1 місці

5

Налаштувати CRM-аналітику

Налаштувати формування чітких та правдивих звітів без води з основними показниками та KPI

Рішення

Підібрали систему відповідно до потреб бізнесу, почали впровадження основних воронок та їх налаштування. Паралельно описували процеси у форматі BPMN-схем, проводили аналіз. По закінченню виявили, що для максимального ефекту впровадження потрібен також додатково онлайн-офіс, який було також успішно впроваджено.При налаштуванні воронок CRM було розроблено цікаве та дуже ефективне рішення - калькулятор розрахунку вартості транспортування та основних показників прямо в карточці нагоди. Це суттєво пришвидшило процес обробки клієнтів.

CRM для вантажоперевезень

Пропрацювали інтеграцію з поштами та сайтом на CMS WordPress, успішно налагодили отримання заявок з різних джерел в 1 місці. Проведена систематизація HR-процесів та побудований рекрутинг в компанії, а також налаштована CRM-аналітика.

Рішення

Підібрали систему відповідно до потреб бізнесу, почали впровадження основних воронок та їх налаштування. Паралельно описували процеси у форматі BPMN-схем, проводили аналіз. По закінченню виявили, що для максимального ефекту впровадження потрібен також додатково онлайн-офіс, який було також успішно впроваджено.

При налаштуванні воронок CRM було розроблено цікаве та дуже ефективне рішення - калькулятор розрахунку вартості транспортування та основних показників прямо в карточці нагоди. Це суттєво пришвидшило процес обробки клієнтів.

Пропрацювали інтеграцію з поштами та сайтом на CMS WordPress, успішно налагодили отримання заявок з різних джерел в 1 місці. Проведена систематизація HR-процесів та побудований рекрутинг в компанії, а також налаштована CRM-аналітика.

CRM для вантажоперевезень

В результаті клієнт отримав

1

Зменшення часу на обробку клієнтів

Прискорення процесу обробки клієнта до 30%, завдяки автоматизації розрахунку для клієнта за допомогою калькулятора, а також якісних воронок продажу

2

Відсутність хаоса в базі та заявках

За допомогою налаштованих інтеграцій з поштами та сайтом, всі заявки збираються в 1 місце, а робота з клієнтською базою стала більш комфортна

3

Побудований HR-процес та рекрутинг

Проведена систематизація HR-процесів, побудована воронка найму, рекрутинг. Проведені необхідні тренінги, налагоджений онбординг нових працівників

4

CRM-маркетинг та CRM-аналітика

Налаштовано аналітику та звіти, відстежуються всі необхідні маркетингові показники та KPI, що дає чітке розуміння, куди та як далі рухатись

В результаті клієнт отримав

1

Зменшення часу на обробку клієнтів

Прискорення процесу обробки клієнта до 30%, завдяки автоматизації розрахунку для клієнта за допомогою калькулятора, а також якісних воронок продажу

2

Відсутність хаоса в базі та заявках

За допомогою налаштованих інтеграцій з поштами та сайтом, всі заявки збираються в 1 місце, а робота з клієнтською базою стала більш комфортна

3

Побудований HR-процес та рекрутинг

Проведена систематизація HR-процесів, побудована воронка найму, рекрутинг. Проведені необхідні тренінги, налагоджений онбординг нових працівників

4

CRM-маркетинг та CRM-аналітика

Налаштовано аналітику та звіти, відстежуються всі необхідні маркетингові показники та KPI, що дає чітке розуміння, куди та як далі рухатись

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.