Щоб досягти нових вершин розвитку бізнесу, необхідно постійно займатися оптимізацією бізнес-процесів, їхньою автоматизацією та прискоренням. Великій логістичній компанії з міжнародних вантажних перевезень знадобилася допомога PROCRM, щоб провести аудит бізнес-процесів, виявити точки зростання та впровадити комплексне рішення, яке дасть бізнесу поштовх до розвитку. Ще на початку було виявлено декілька основних проблем: довга обробка вхідних заявок з різних джерел, відсутність комфортного розрахунку вартості, відсутня чітка аналітика.
На зустрічі поставили головне завдання - провести всебічний аналіз бізнес-процесів та намітили основний фокус
Підібрали систему відповідно до потреб бізнесу, почали впровадження основних воронок та їх налаштування. Паралельно описували процеси у форматі BPMN-схем, проводили аналіз. По закінченню виявили, що для максимального ефекту впровадження потрібен також додатково онлайн-офіс, який було також успішно впроваджено.
При налаштуванні воронок CRM було розроблено цікаве та дуже ефективне рішення - калькулятор розрахунку вартості транспортування та основних показників прямо в карточці нагоди. Це суттєво пришвидшило процес обробки клієнтів.
Пропрацювали інтеграцію з поштами та сайтом на CMS WordPress, успішно налагодили отримання заявок з різних джерел в 1 місці. Проведена систематизація HR-процесів та побудований рекрутинг в компанії, а також налаштована CRM-аналітика.