Як не крути, в будь-якому бізнесі присутні процеси продажів, які можна автоматизувати. Інфо бізнес також не є виключенням. До нас звернулася досить велика компанія, яка надає послуги реклами, розміщення постів у своїх телеграм каналах.Головні вимоги були наступні:● Система повинна бути зручною для менеджерів, для підвищення їхньої ефективності● Керівники мають мати чіткий контроль над роботою працівників● Має бути присутня статистика та аналітика для визначення точок росту
Після детального розбору вимог на експрес-консультації, керівник разом з бізнес-аналітиком описали та зафіксували основні завдання для впровадження CRM системи
Рішенням стало впровадження CRM системи у форматі "Експрес-впровадження" з автоматизацією та надійно налаштованими інтеграціями, що дозволило відправляти відкладені повідомлення в 15 телеграм-ботів. Була впроваджена система автоматичного розподілу вхідних заявок, якісні воронки ліда та нагоди, що стало для бізнесу новим стандартом обробки вхідних заявок.Також, впроваджена система дала можливість керівникам зручно та швидко контролювати роботу менеджерів, отримувати необхідну статистику та легко проводити аналіз ефективності працівників.