Головна > Всі кейси > CRM для Telegram каналу

CRM для Telegram каналу

#CRMдлясоцмереж #CRMдляінфобізнесу #Автоматизація #CRM-аналітика

crm для телеграм

Як збільшити ефективність обробки вхідних запитів?

Як не крути, в будь-якому бізнесі присутні процеси продажів, які можна автоматизувати. Інфо бізнес також не є виключенням. До нас звернулася досить велика компанія, яка надає послуги реклами, розміщення постів у своїх телеграм каналах.Головні вимоги були наступні:● Система повинна бути зручною для менеджерів, для підвищення їхньої ефективності● Керівники мають мати чіткий контроль над роботою працівників● Має бути присутня статистика та аналітика для визначення точок росту

crm для телеграм

Як збільшити ефективність обробки вхідних запитів?

Як не крути, в будь-якому бізнесі присутні процеси продажів, які можна автоматизувати. Інфо бізнес також не є виключенням. До нас звернулася досить велика компанія, яка надає послуги реклами, розміщення постів у своїх телеграм каналах.Головні вимоги були наступні:● Система повинна бути зручною для менеджерів, для підвищення їхньої ефективності● Керівники мають мати чіткий контроль над роботою працівників● Має бути присутня статистика та аналітика для визначення точок росту

Основні завдання

Після детального розбору вимог на експрес-консультації, керівник разом з бізнес-аналітиком описали та зафіксували основні завдання для впровадження CRM системи

1

Впровадити воронки лідів та продажів

Мати можливість бачити стадії ліда до його кваліфікації, стадії нагоди, причини відмови

2

Автоматизація

Розробити автоматизацію відкладених повідомлень в телеграм боти

3

Обробка вхідних запитів

Налаштувати автоматичний розподіл заявок між менеджерами

4

CRM-аналітика

Налаштувати зрозумілі звіти, які допомагають проводити аналіз та контроль роботи менеджерів

5

Інтеграція з Telegram

Розробити надійну інтеграцію з 15-ма телеграм-ботами.

6

Інструкції

Прописати чіткі інструкції та регламенти роботи для менеджерів

Основні задачі

Після детального розбору вимог на експрес-консультації, керівник разом з бізнес-аналітиком описали та зафіксували основні завдання для впровадження CRM системи

1

Впровадити воронки лідів та продажів

Мати можливість бачити стадії ліда до його кваліфікації, стадії нагоди, причини відмови

2

Автоматизація

Розробити автоматизацію відкладених повідомлень в телеграм боти

3

Обробка вхідних запитів

Налаштувати автоматичний розподіл заявок між менеджерами

4

CRM-аналітика

Налаштувати зрозумілі звіти, які допомагають проводити аналіз та контроль роботи менеджерів

5

Інтеграція з Telegram

Розробити надійну інтеграцію з 15-ма телеграм-ботами.

6

Інструкції

Прописати чіткі інструкції та регламенти роботи для менеджерів

Рішення

Рішенням стало впровадження CRM системи у форматі "Експрес-впровадження" з автоматизацією та надійно налаштованими інтеграціями, що дозволило відправляти відкладені повідомлення в 15 телеграм-ботів. Була впроваджена система автоматичного розподілу вхідних заявок, якісні воронки ліда та нагоди, що стало для бізнесу новим стандартом обробки вхідних заявок.Також, впроваджена система дала можливість керівникам зручно та швидко контролювати роботу менеджерів, отримувати необхідну статистику та легко проводити аналіз ефективності працівників.

crm-аналітика

Рішення

Рішенням стало впровадження CRM системи у форматі "Експрес-впровадження" з автоматизацією та надійно налаштованими інтеграціями, що дозволило відправляти відкладені повідомлення в 15 телеграм-ботів. Була впроваджена система автоматичного розподілу вхідних заявок, якісні воронки ліда та нагоди, що стало для бізнесу новим стандартом обробки вхідних заявок.Також, впроваджена система дала можливість керівникам зручно та швидко контролювати роботу менеджерів, отримувати необхідну статистику та легко проводити аналіз ефективності працівників.

crm-аналітика

В результаті клієнт отримав

1

Всі заявки в 1 системі

Вся обробка вхідних заявок із 15-ти телеграм-каналів тепер проводиться в єдиній CRM системі

2

Оптимізація часу обробки лідів

Клієнти стали швидше отримувати відповіді від менеджерів

3

Збільшення швидкості внутрішньої взаємодії

Переадресація, запрошення працівників в чати, автоматизація воронок та інші автоматизовані процеси стали невід'ємною частиною роботи

4

Налагоджене навчання співробітників

Побудовано якісний онбординг, що пришвидшує навчання нових працівників внаслідок автоматизованих інструкцій на кожному етапі

В результаті клієнт отримав

1

Всі заявки в 1 системі

Вся обробка вхідних заявок із 15-ти телеграм-каналів тепер проводиться в єдиній CRM системі

2

Оптимізація часу обробки лідів

Клієнти стали швидше отримувати відповіді від менеджерів

3

Збільшення швидкості внутрішньої взаємодії

Переадресація, запрошення працівників в чати, автоматизація воронок та інші автоматизовані процеси стали невід'ємною частиною роботи

4

Налагоджене навчання співробітників

Побудовано якісний онбординг, що пришвидшує навчання нових працівників внаслідок автоматизованих інструкцій на кожному етапі

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.