Головна > Всі кейси > CRM для військторгу

CRM для військторгу

#CRMдляінтернетмагазину #Синхронізаціятоварів #Контактцентр #CRMдлявиробництва

CRM для військторгу

Як виправити помилки минулого інтегратора?

До нас звернулася компанія по виробництву та продажу військового одягу після невдалого впровадження від іншого інтегратора, який підібрав та впровадив CRM, яка не задовольняла основні вимоги бізнесу, тож клієнт просто втратив гроші на цьому впровадженні. Клієнт спробував сам перейти на нову систему, вибір пав на KeyCRM, але щоб налаштувати інтеграції, синхронізацію товарів та допрацювати систему знадобилася допомога інтегратора.Основна потреба була допрацювати KeyCRM, інтегрувати її з системами ПРРО та складського обліку, налагодити синхронізацію з сайтом та впровадити контакт-центр.

CRM для військторгу

Як виправити помилки минулого інтегратора?

До нас звернулася компанія по виробництву та продажу військового одягу після невдалого впровадження від іншого інтегратора, який підібрав та впровадив CRM, яка не задовольняла основні вимоги бізнесу, тож клієнт просто втратив гроші на цьому впровадженні. Клієнт спробував сам перейти на нову систему, вибір пав на KeyCRM, але щоб налаштувати інтеграції, синхронізацію товарів та допрацювати систему знадобилася допомога інтегратора.Основна потреба була допрацювати KeyCRM, інтегрувати її з системами ПРРО та складського обліку, налагодити синхронізацію з сайтом та впровадити контакт-центр.

Основні задачі

Провели консультацію та розбір вимог в рамках благодійної акції "Година добра", на якій клієнт отримав цифрову карту бізнесу та чіткий опис задач

1

Налаштувати KeyCRM

Налаштувати систему KeyCRM, яка має можливість інтеграції з необхідними сервісами

2

Наповнити систему товарами

Наповнити CRM базою товарів на понад 3000 позицій

3

Підготувати синхронізацію

Підготувати CRM систему до синхронізації з системами обліку 

3

Впровадити контакт-центр

Підключити необхідні месенджери та соцмережі, налагодити їх роботу в 1 системі 

Основні задачі

Провели консультацію та розбір вимог в рамках благодійної акції "Година добра", на якій клієнт отримав цифрову карту бізнесу та чіткий опис задач

1

Налаштувати KeyCRM

Налаштувати систему KeyCRM, яка має можливість інтеграції з необхідними сервісами

2

Наповнити систему товарами

Наповнити CRM базою товарів на понад 3000 позицій

3

Підготувати синхронізацію

Підготувати CRM систему до синхронізації з системами обліку 

4

Впровадити контакт-центр

Підключити необхідні месенджери та соцмережі, налагодити їх роботу в 1 системі 

Рішення

Після невдалого впровадження від попередніх інтеграторів, клієнт самостійно обрав KeyCRM, і ми приступили до її впровадження. На першому етапі зробили базові налаштування, підгодували систему до синхронізації із системами Смарт Каса та Ordage. Також, перенесли більше 3000 позицій товарів із Prom.ua та налаштували їх синхронізацію.Зараз очікується налаштування розробниками інтеграцій на стороні систем обліку, після чого ми почнемо вже другий етап робіт, де буде повністю налаштований контакт-центр з підключенням Viber, Telegram, Instagram та інші соцмережі та месенджери.

KeyCRM для інтернет-магазину

Рішення

Після невдалого впровадження від попередніх інтеграторів, клієнт самостійно обрав KeyCRM, і ми приступили до її впровадження. На першому етапі зробили базові налаштування, підгодували систему до синхронізації із системами Смарт Каса та Ordage. Також, перенесли більше 3000 позицій товарів із Prom.ua та налаштували їх синхронізацію.
Зараз очікується налаштування розробниками інтеграцій на стороні систем обліку, після чого ми почнемо вже другий етап робіт, де буде повністю налаштований контакт-центр з підключенням Viber, Telegram, Instagram та інші соцмережі та месенджери.

KeyCRM для військторга

В результаті клієнт отримав

1

Цифрову карту бізнесу та прозоре ТЗ 

Описана на Годині добра цифрова карта та чітке прозоре технічне завдання, розбите по етапах впровадження

2

Налаштовану CRM-систему

Дороблена система, яка оптимізує процеси та задовольняє всі бізнес-вимоги клієнта

3

Синхронізацію та інтеграції

Підготовлена система до синхронізації з необхідними системами обліку, інтеграція з сайтом та синхронізовані товари

4

Чіткий план подальшого розвитку

Покроковий план дій та подальших робіт з налаштування контакт-центру

В результаті клієнт отримав

1

Цифрову карту бізнесу та прозоре ТЗ

Описана на Годині добра цифрова карта та чітке прозоре технічне завдання, розбите по етапах впровадження

2

Налаштовану CRM-систему

Дороблена система, яка оптимізує процеси та задовольняє всі бізнес-вимоги клієнта

3

Синхронізацію та інтеграції

Підготовлена система до синхронізації з необхідними системами обліку, інтеграція з сайтом та синхронізовані товари

4

Чіткий план подальшого розвитку

Покроковий план дій та подальших робіт з налаштування контакт-центру

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.