До нас звернулася компанія по виробництву та продажу військового одягу після невдалого впровадження від іншого інтегратора, який підібрав та впровадив CRM, яка не задовольняла основні вимоги бізнесу, тож клієнт просто втратив гроші на цьому впровадженні. Клієнт спробував сам перейти на нову систему, вибір пав на KeyCRM, але щоб налаштувати інтеграції, синхронізацію товарів та допрацювати систему знадобилася допомога інтегратора.Основна потреба була допрацювати KeyCRM, інтегрувати її з системами ПРРО та складського обліку, налагодити синхронізацію з сайтом та впровадити контакт-центр.
Провели консультацію та розбір вимог в рамках благодійної акції "Година добра", на якій клієнт отримав цифрову карту бізнесу та чіткий опис задач
Після невдалого впровадження від попередніх інтеграторів, клієнт самостійно обрав KeyCRM, і ми приступили до її впровадження. На першому етапі зробили базові налаштування, підгодували систему до синхронізації із системами Смарт Каса та Ordage. Також, перенесли більше 3000 позицій товарів із Prom.ua та налаштували їх синхронізацію.
Зараз очікується налаштування розробниками інтеграцій на стороні систем обліку, після чого ми почнемо вже другий етап робіт, де буде повністю налаштований контакт-центр з підключенням Viber, Telegram, Instagram та інші соцмережі та месенджери.