Головна > Всі кейси > CRM для виробництва кави

CRM для виробництва кави

#CRMдлявиробництва #B2B #B2C #CRMдляінтернетмагазину

CRM для виробництва кави

Як тримати виробництво та реалізацію під контролем?

До нас звернулася компанія по виробництву кави із запитом на підбір CRM системи, яка дозволить тримати виробництво та реалізацію продукції під контролем, а також швидко отримувати та обробляти замовлення з різних джерел трафіку в єдиній системі.

CRM для виробництва кави

Як тримати виробництво та реалізацію під контролем?

До нас звернулася компанія по виробництву кави із запитом на підбір CRM системи, яка дозволить тримати виробництво та реалізацію продукції під контролем, а також швидко отримувати та обробляти замовлення з різних джерел трафіку в єдиній системі.

Основні завдання

Після детального розбору запиту на експрес-консультації, власник компанії разом з бізнес-аналітиком поставили основні завдання

1

Впровадити воронку ліда

Мати можливість бачити стадії ліда до його кваліфікації та бачити причини відмови

2

Впровадити воронку продажів

Мати можливість коригувати замовлення з фіскалізацією замовлення

3

Передача замовлень на виробництво

Бачити етапи виробництва

4

Передача замовлення на відправлення

Бачити етапи та статуси Нової Пошти за допомогою інтеграції

5

Інтеграції

Забезпечити інтеграції з сайтом, месенджерами, соцмережами, телефонією

6

Автоматичне відправлення СМС

Автоматизація відправлення СМС повідомлення з CRM

Основні задачі

Після детального розбору запиту на експрес-консультації, власник компанії разом з бізнес-аналітиком поставили основні завдання

1

Впровадити воронку ліда

Мати можливість бачити стадії ліда до його кваліфікації та бачити причини відмови

2

Впровадити воронку продажів

Мати можливість коригувати замовлення з фіскалізацією замовлення

3

Передача замовлень на виробництво

Бачити етапи виробництва

4

Передача замовлення на відправлення

Бачити етапи та статуси Нової Пошти за допомогою інтеграції

5

Інтеграції

Забезпечити інтеграції з сайтом, месенджерами, соцмережами, телефонією

6

Автоматичне відправлення СМС

Автоматизація відправлення СМС повідомлення з CRM

Рішення

Рішенням стало впровадження KeyCRM з автоматизацією відправлення СМС повідомлень сервісу TurboSMS та інтеграцією з сайтом на CMS Tilda. Також, була налаштована інтеграція з чат-ботами telegram, viber, підключили телефонію Binotel, реалізована інтеграція з особистим кабінетом Нової Пошти та Checkbox.

KeyCRM

Додатково в клієнта виявилась потреба в зручному та ефективному рішенні для підрахунку собівартості продукції з урахуванням пропорцій складових та вагою готового продукту. Ми завжди з радістю готові допомогти нашим клієнтам з будь-якою автоматизацією, тому розробили калькулятор на базі Google Sheets.

Рішення

Рішенням стало впровадження KeyCRM з автоматизацією відправлення СМС повідомлень сервісу TurboSMS та інтеграцією з сайтом на CMS Tilda. Також, була налаштована інтеграція з чат-ботами telegram, viber, підключили телефонію Binotel, реалізована інтеграція з особистим кабінетом Нової Пошти та Checkbox.
Додатково в клієнта виявилась потреба в зручному та ефективному рішенні для підрахунку собівартості продукції з урахуванням пропорцій складових та вагою готового продукту. Ми завжди з радістю готові допомогти нашим клієнтам з будь-якою автоматизацією, тому розробили калькулятор на базі Google Sheets.

KeyCRM

В результаті клієнт отримав

1

Зменшення % втрачених замовлень

Завдяки інтеграції з сайтом та ефективними воронками

2

Об'єднані комунікації в 1 системі

Не виходячи з системи спілкування проводиться із клієнтами з різних джерел

3

Керування процесами виробництва та логістики

Безпосередній контроль над етапами цих процесів та можливість бачити актуальний статус замовлення

4

Автоматизацію процесів

Автоматичне відправлення СМС, автоматична фіскалізація замовлення, отримання статусів НП

В результаті клієнт отримав

1

Зменшення % втрачених замовлень

Завдяки інтеграції з сайтом та ефективними воронками

2

Об'єднані комунікації в 1 системі

Не виходячи з системи спілкування проводиться із клієнтами з різних джерел

3

Керування процесами виробництва та логістики

Безпосередній контроль над етапами цих процесів та можливість бачити актуальний статус замовлення

4

Автоматизацію процесів

Автоматичне відправлення СМС, автоматична фіскалізація замовлення, отримання статусів НП

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.