До нас звернулася компанія, яка надає послуги організації подій та свят із запитом на підбір CRM системи. Через те, що компанія почала активно розвиватися та з'явилося досить багато джерел лідогенерації, стало важко обробляти велику кількість звернень, заявки почали втрачатися, стало важко планувати інвенти. Тож потрібна була система яка б дозволила:● Не втрачати запити клієнтів з різних джерел● Організувати якісну обробку замовлень з різних джерел● Вести внутрішню комунікацію з командою● Мати можливість планування та організації івентів
Після детального розбору запиту на експрес-консультації, бізнес-аналітик та замовник поставили основні завдання
Рішенням стало впровадження CRM системи разом з онлайн-офісом, що надало можливість всій команді працювати в єдиному інфопросторі та швидко отримувати всю необхідну інформацію від клієнтів та колег. Побудовані та впроваджені необхідні воронки, згідно із затвердженим ТЗ. Всі співробітники компанії отримали можливість оперативно комунікувати між собою для розв'язання робочих питань, автоматичне створення завдань, які згруповані по відповідних проєктах з необхідними тегами для швидкої фільтрації. Спростили процес погодження документів та відпусток завдяки налаштованим автоматичним процесам.
Налаштовані інтеграції з телефонією від Ringostat, соцмережами та месенджерами Instagram, Telegram WhatsApp, а також із сайтом на CSM WordPress. Тим самим, разом з налаштуванням воронок та онлайн-офісу було вирішено основну потребу клієнта - перестати втрачати клієнтів із різних джерел та отримати можливість до подальшого розвитку та масштабування бізнесу.