+380 (63) 644-24-54

Головна > Всі кейси > CRM для event-агенції

CRM для event-агенції

#CRMдляпослуг #B2B #B2C #CRMдляорганізаціїсвят #Онлайнофіс

CRM для організації свят

Як організувати роботу компанії в одному місті?

До нас звернулася компанія, яка надає послуги організації подій та свят із запитом на підбір CRM системи. Через те, що компанія почала активно розвиватися та з'явилося досить багато джерел лідогенерації, стало важко обробляти велику кількість звернень, заявки почали втрачатися, стало важко планувати інвенти. Тож потрібна була система яка б дозволила:● Не втрачати запити клієнтів з різних джерел● Організувати якісну обробку замовлень з різних джерел● Вести внутрішню комунікацію з командою● Мати можливість планування та організації івентів

CRM для організації свят

Як організувати роботу компанії в одному місті?

До нас звернулася компанія, яка надає послуги організації подій та свят із запитом на підбір CRM системи. Через те, що компанія почала активно розвиватися та з'явилося досить багато джерел лідогенерації, стало важко обробляти велику кількість звернень, заявки почали втрачатися, стало важко планувати інвенти. Тож потрібна була система яка б дозволила:● Не втрачати запити клієнтів з різних джерел● Організувати якісну обробку замовлень з різних джерел● Вести внутрішню комунікацію з командою● Мати можливість планування та організації івентів

Основні завдання

Після детального розбору запиту на експрес-консультації, бізнес-аналітик та замовник поставили основні завдання

1

Впровадити воронку ліда

Мати можливість бачити стадії ліда до його кваліфікації та бачити причини відмови

2

Впровадити воронку продажів

Мати можливість коригувати замовлення з фіксацією всіх необхідних даних для подальшої роботи команди

3

Впровадити процес організації івента

Мати можливість покрокового виконання організації всього івента

4

Впровадити онлайн-офіс

Мати можливість всім членам команди швидко отримувати всю необхідну інформацію для роботи

5

Інтеграції

Забезпечити інтеграції з сайтом, месенджерами, соцмережами, телефонією

6

Автоматизація

Автоматичне планування події в календарі компанії та додавання необхідних учасників, автоматичні нагадування та постановка завдань на відповідальних виконавців

Основні завдання

Після детального розбору запиту на експрес-консультації, бізнес-аналітик та замовник поставили основні завдання

1

Впровадити воронку ліда

Мати можливість бачити стадії ліда до його кваліфікації та бачити причини відмови

2

Впровадити воронку продажів

Мати можливість коригувати замовлення з фіксацією всіх необхідних даних для подальшої роботи команди

3

Впровадити процес організації івента

Мати можливість покрокового виконання організації всього івента

4

Впровадити онлайн-офіс

Мати можливість всім членам команди швидко отримувати всю необхідну інформацію для роботи

5

Інтеграції

Забезпечити інтеграції з сайтом, месенджерами, соцмережами, телефонією

6

Автоматизація

Автоматичне планування події в календарі компанії та додавання необхідних учасників, автоматичні нагадування та постановка завдань на відповідальних виконавців

Рішення

Рішенням стало впровадження CRM системи разом з онлайн-офісом, що надало можливість всій команді працювати в єдиному інфопросторі та швидко отримувати всю необхідну інформацію від клієнтів та колег. Побудовані та впроваджені необхідні воронки, згідно із затвердженим ТЗ. Всі співробітники компанії отримали можливість оперативно комунікувати між собою для розв'язання робочих питань, автоматичне створення завдань, які згруповані по відповідних проєктах з необхідними тегами для швидкої фільтрації. Спростили процес погодження документів та відпусток завдяки налаштованим автоматичним процесам.

CRM для event агенції

Налаштовані інтеграції з телефонією від Ringostat, соцмережами та месенджерами Instagram, Telegram WhatsApp, а також із сайтом на CSM WordPress. Тим самим, разом з налаштуванням воронок та онлайн-офісу було вирішено основну потребу клієнта - перестати втрачати клієнтів із різних джерел та отримати можливість до подальшого розвитку та масштабування бізнесу.

Рішення

Рішенням стало впровадження CRM системи разом з онлайн-офісом, що надало можливість всій команді працювати в єдиному інфопросторі та швидко отримувати всю необхідну інформацію від клієнтів та колег. Побудовані та впроваджені необхідні воронки, згідно із затвердженим ТЗ. Всі співробітники компанії отримали можливість оперативно комунікувати між собою для розв'язання робочих питань, автоматичне створення завдань, які згруповані по відповідних проєктах з необхідними тегами для швидкої фільтрації. Спростили процес погодження документів та відпусток завдяки налаштованим автоматичним процесам.

Налаштовані інтеграції з телефонією від Ringostat, соцмережами та месенджерами Instagram, Telegram WhatsApp, а також із сайтом на CSM WordPress. Тим самим, разом з налаштуванням воронок та онлайн-офісу було вирішено основну потребу клієнта - перестати втрачати клієнтів із різних джерел та отримати можливість до подальшого розвитку та масштабування бізнесу.

CRM для event агенції

В результаті клієнт отримав

1

Зменшення % втрачених замовлень

Завдяки інтеграції з сайтом, соціальними мережами та месенджерами

2

Об'єднані комунікації в 1 системі

Зручне спілкування в 1 системі як з клієнтами, так і з колегами

3

Управління процесом продажу та організації івентів

Контроль роботи менеджерів з продажу. Аналітика замовлень клієнтів. Безпосередній контроль над етапами підготовки івенту та можливість бачити актуальний статус замовлення

4

Автоматизацію процесів

Автоматичне планування події в календарі компанії та додавання необхідних учасників, автоматичні нагадування та постановка завдань на відповідальних виконавців, автоматизація внутрішніх погоджень

В результаті клієнт отримав

1

Зменшення % втрачених замовлень

Завдяки інтеграції з сайтом, соціальними мережами та месенджерами

2

Об'єднані комунікації в 1 системі

Зручне спілкування в 1 системі як з клієнтами, так і з колегами

3

Управління процесом продажу та організації івентів

Контроль роботи менеджерів з продажу. Аналітика замовлень клієнтів. Безпосередній контроль над етапами підготовки івенту та можливість бачити актуальний статус замовлення

4

Автоматизацію процесів

Автоматичне планування події в календарі компанії та додавання необхідних учасників, автоматичні нагадування та постановка завдань на відповідальних виконавців, автоматизація внутрішніх погоджень

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.