До команди PROCRM надійшов запит від інтернет-магазину продажу та доставки риби та снеків із запитом перебудувати CRM після не вдалої роботи попереднього інтегратора. Система вийшла недопрацьованою, тому менеджери губили замовлення і не могли використовувати CRM на повну.Основними проблеми були:● Втрата клієнтів через погане налаштування CRM-системи● Погано оптимізовані бізнес-процеси продажу● Відсутність навчання для менеджерів з продажу по роботі в CRM
На "Годині добра" була описана архітектура процесів, визначені точки росту та сформовані основні завдання:
Клієнт працював на KeyCRM, і він сумнівався, чи може вона задовольнити всі бізнес-вимоги компанії. Провівши аудит системи та опис бізнес-процесів, ми зрозуміли, що ця система найкраще підходить для завдань компанії. Переглянута логіка обробки замовлень та оптимізовані процеси продажу, звідки прибрали все лишнє. Налаштували необхідні інтеграції: Viber, Instagram, можливість створювати ттн Нової пошти, налаштована автоматична фіскалізація оплат через Checkbox.
Після всіх налаштувань, було проведене навчання співробітників по роботі в оновленій CRM-системі. Після тестування та проведеного навчання, CRM-систему було взято на постійну техпідтримку.