+380 (63) 644-24-54

Головна > Всі кейси > CRM для виробництва кави

CRM для магазину риби та снеків

#CRMдляінтернетмагазину #CRMдлядоставки #Технічнийсупровід #НавчанняCRM

CRM для магазину риби та снеків

Перебудова CRM-системи під потреби бізнесу

До команди PROCRM надійшов запит від інтернет-магазину продажу та доставки риби та снеків із запитом перебудувати CRM після не вдалої роботи попереднього інтегратора. Система вийшла недопрацьованою, тому менеджери губили замовлення і не могли використовувати CRM на повну.Основними проблеми були:● Втрата клієнтів через погане налаштування CRM-системи● Погано оптимізовані бізнес-процеси продажу● Відсутність навчання для менеджерів з продажу по роботі в CRM

CRM для магазину риби та снеків

Перебудова CRM-системи під потреби бізнесу

До команди PROCRM надійшов запит від інтернет-магазину продажу та доставки риби та снеків із запитом перебудувати CRM після не вдалої роботи попереднього інтегратора. Система вийшла недопрацьованою, тому менеджери губили замовлення і не могли використовувати CRM на повну.Основними проблеми були:● Втрата клієнтів через погане налаштування CRM-системи● Погано оптимізовані бізнес-процеси продажу● Відсутність навчання для менеджерів з продажу по роботі в CRM

Основні задачі

На "Годині добра" була описана архітектура процесів, визначені точки росту та сформовані основні завдання:

1

Перебудувати CRM-систему

Змінити підхід до ведення CRM, налаштувати систему під потреби бізнесу

2

Оптимізувати процеси продажу

Прибрати рутину в процесах, оптимізувати роботу менеджера

3

Інтеграції

Підключити канали комунікацій та під'єднати платіжні системи, налаштувати фіскалізацію

4

Провести навчання менеджерів

Навчити менеджерів з продажу працювати в CRM-системі

5

Технічна підтримка CRM

Постійно супроводжувати CRM-систему та реалізовувати необхідні нововведення

Основні задачі

На "Годині добра" була описана архітектура процесів, визначені точки росту та сформовані основні завдання:

1

Перебудувати
CRM-систему

Змінити підхід до ведення CRM, налаштувати систему під потреби бізнесу

2

Оптимізувати
процеси продажу

Прибрати рутину в процесах, оптимізувати роботу менеджера

3

Інтеграції

Підключити канали комунікацій та під'єднати платіжні системи, налаштувати фіскалізацію

4

Провести навчання менеджерів

Навчити менеджерів з продажу працювати в CRM-системі

5

Технічна підтримка CRM

Постійно супроводжувати CRM-систему та реалізовувати необхідні нововведення

Рішення

Клієнт працював на KeyCRM, і він сумнівався, чи може вона задовольнити всі бізнес-вимоги компанії. Провівши аудит системи та опис бізнес-процесів, ми зрозуміли, що ця система найкраще підходить для завдань компанії. Переглянута логіка обробки замовлень та оптимізовані процеси продажу, звідки прибрали все лишнє. Налаштували необхідні інтеграції: Viber, Instagram, можливість створювати ттн Нової пошти, налаштована автоматична фіскалізація оплат через Checkbox.

Впровадження KeyCRM

Після всіх налаштувань, було проведене навчання співробітників по роботі в оновленій CRM-системі. Після тестування та проведеного навчання, CRM-систему було взято на постійну техпідтримку.

Рішення

Клієнт працював на KeyCRM, і він сумнівався, чи може вона задовольнити всі бізнес-вимоги компанії. Провівши аудит системи та опис бізнес-процесів, ми зрозуміли, що ця система найкраще підходить для завдань компанії. Переглянута логіка обробки замовлень та оптимізовані процеси продажу, звідки прибрали все лишнє. Налаштували необхідні інтеграції: Viber, Instagram, можливість створювати ттн Нової пошти, налаштована автоматична фіскалізація оплат через Checkbox.

Після всіх налаштувань, було проведене навчання співробітників по роботі в оновленій CRM-системі. Після тестування та проведеного навчання, CRM-систему було взято на постійну техпідтримку.

Впровадження KeyCRM

В результаті клієнт отримав

1

CRM, яка працює на всі 100%

Менеджери використовують систему на повну та більше не втрачають клієнтів

2

Оптимізовані процеси продажу

Без лишніх рутинних дій, менеджери працюють ефективніше та встигають опрацювати більше клієнтів

3

Навчених співробітників

Кожен співробітник розуміє свою роль та ефективно працює в CRM-системі

В результаті клієнт отримав

1

CRM, яка працює на всі 100%

Менеджери використовують систему на повну та більше не втрачають клієнтів

2

Оптимізовані процеси продажу

Без лишніх рутинних дій, менеджери працюють ефективніше та встигають опрацювати більше клієнтів

3

Навчених співробітників

Кожен співробітник розуміє свою роль та ефективно працює в CRM-системі

Шукаєте подібне рішення?

Замовте індивідуальну консультацію від експерта PROCRM.

І якщо Ви на 100%:

    Відчуєте що вас почули і зрозуміли;

    Будете впевнені, що всі Ваші умови будуть дотримані, а завдання - вирішені;

    Зрозумієте що ми підходимо вам як надійний інтегратор;

Ми разом перетворимо Ваші бізнес-задачі - в реалізовані рішення.

Дякуємо!

Наші менеджери б'ються за можливість Вас проконсультувати. Переможець турніру зв'яжеться з Вами найближчим часом😉

Can't send form.

Please try again later.